Gå til innhold

Hva synes dere om denne lakken?

Ranger emnet

ExceL

Anbefalte innlegg

Takk for fine kommentarer :)

synes dt ble en rå kombinasjon med svart og lilla.. men smaken er som baken;)

ble ikke 100% med tanke på at dt ble brukt biltema sprøyte, men ikke sig bare "litt" støv i klarlakken... Men har bestillt meg en sånn Devillbeez sprøyte eller hva den nå enn het..

Skal bruke den når jeg hel lakkerer. :)

Kommer en prosjekt tråd senere, da får dere se mer av hvordan det blir =)

Mvh TG

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg brukte 3 bar på basen og 4 bar på klarlakken... men jeg fikk litt hjelp da:)

dt var omtrent 25-30 grader der inne.. men som sagt var det i garasjen så støv var umulig å unngå og det var litt vel dårlig ventilasjon HOST HOST:P

Men ble helt ok! er jo tross alt ett motorrom og der det ble litt "dårlig" er små kroker og vinkler og dessuten blir f.eks kjølevanntanken osv. over der :)

Ble fornøyd jeg:)

Hvor lenge bør jeg vente før jeg vasker og slikt.. tenkte å pakke inn alt igjen så fort så mulig, også gjøre ferdig utsiden slik at jeg kan lakkere den også.. men dt blir mest sannsynlig gjort i lakkboks.

Mvh TG

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fargen var helt rå jeg! Kanskje jeg skal gå til innkjøp av ei biltemasprøyte også.. Ser ganske moro ut å lakkere + at det er vel en god del penger å spare når du lakkerer seg kan jeg tenke meg.. hehe.

Tenkte du å lakkere en del da? IKKE det at jeg er proff, og har masse erfaring osv osv.. men hvis du er ute etter et bra/flott resultat så vil jeg anbefale at du enten låner/leier ei proffsprøyte, eller kjøper ei proff ei hvis du har tenkt å ha det som en hobby :)

Synes det ble et rart sprøytebilde, eller.. det ble ganske så lite og ja..

Men for all del folkens;) man lærer av feilene man gjør;) og en ting til; HUSK å ha på kompressoren slik at man alltid opprettholder trykket.. jeg fant ett sig i klarlakken ved batterikassen som uans dekkes av batterikassa og lykta, og det var da vi oppdaga det bare var 2 bar igjen på kompressorn når vi skulle ha 4 xD

Men.. noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne å montere? Den står i 30 grader nå, så den har det varmt og godt,, og når jeg lufter tar det ikke lange stunden før garasjen er full at damp/gasser igjen..

Mvh TG

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsyk farge :D Sånn vil jeg ha også! Her må du oppdatere etterhvert som du lakkerer hele bilen!

Ble helt forelska i den farga jeg!

Takk for at du liker den da.. ;D

ja, jeg så en bil med en ganske så lik farge.. så jeg dro rett ned til den lokale lakksjappa og fikk en bekjent til å lage etpar "prøver"

Ble forelska med en gang;)

Tror jeg blir å lage en prosjekt tråd i stedet, hvor jeg skriver om både lakk, motor osv (det vanlige) ;)

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du liker den da.. ;D

ja, jeg så en bil med en ganske så lik farge.. så jeg dro rett ned til den lokale lakksjappa og fikk en bekjent til å lage etpar "prøver"

Ble forelska med en gang;)

Tror jeg blir å lage en prosjekt tråd i stedet, hvor jeg skriver om både lakk, motor osv (det vanlige) ;)

Det skjønner jeg lett at du ble! Jeg er det nå, og alt har bedre effekt i virkeligheten enn på bilder, så jeg kan tenke meg til at fargen er helt sheriff!

Ja, lag deg en prosjekt tråd så det blir mulig å følge med på bilen din :) Hadde vært supert.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider