Gå til innhold

ble knipset i boks, men..

Ranger emnet


postcar

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var på lang kjøretur i dag, og under den kjøreturen så var det en som kjørte forbi meg.

 

Det var rett ved en fotoboks, den knipset og jeg ble i allefall med på bildet, men spørsmålet er om den andre bilen som da faktisk kjørte alt for fort ble med.

 

Den knipset når bilen var ved siden, eller nesten passert meg (var en svart audi A4 av nyere årgang med led baklykter som var i en rar firkantet form.

 

Den dro på no inni helvete så den må ha skjønt at den ikke kom til å få skylda, så jeg gadd ikke å prøve å holde følge.

 

Er det noen her som vet om boksene ser begge sporene, og om den da evt kan ha fått med seg denne andre bilen? Jeg lå under grensen så det er ikke meg den knipset på.

 

Setter pris på svar som enten sier hva som skjer, hva jeg burde gjøre eller hvem denne figuren i audien er (jeg kjørte fra Hamar mot Oslo).

 

Jeg kommer til å gå til politiet i morgen sammen med kompissen min som satt på og høre hva de sier.

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den ikke knipset pga deg, så må den ha knipset for den andre, ergo vil vel han være med på bildet.

Bildet er vertfall bredt nok til å få med begge filer.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg alltid lurt på, om det er mulig å redde seg fra fotobokser ved å slenge seg ut i feil felt :P

Det var nok forresten en Audi A6 du ble kjørt forbi av, vil jeg tippe

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg alltid lurt på, om det er mulig å redde seg fra fotobokser ved å slenge seg ut i feil felt :P

Det var nok forresten en Audi A6 du ble kjørt forbi av, vil jeg tippe

 

 

Eirik

 

Da tror jeg du må slenge deg fryktelig fort... Fortere enn signalet går fra sensoren i bakken til fotoboksen, og det skal vel godt gjøres. :wonder:

 

Hvis du fremdeles lurer, så kan du jo bare prøve et par-ti ganger og se hvor mange regninger du får i posten. ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utløste den beryktede boksen i Vålerenga-tunnelen en gang, men siden jeg lå i venstrafila bak et vogntog hadde de ikke sjangs til å se regnr. eller trynet mitt. Men det lyste opp tunnelen rimelig bra, og han i vogntoget fikk nok litt noia :lol:

2000 Peugeot 406 Break HDI

Kjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm. Du kan jo tenke litt logisk. Du kjører i din fil, du blir knipsa med en bil som kjører samme vei i motsatt fil. Er ganske logisk hvem som kjører for fort da :P

 

De fleste fotobokser knipser i begge felt...

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår