Olav'en Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Satt å kjeda meg litt her i går, og fant ut at eg skulle prøve å lage ein strekt tegning av ein 240, da dette er noke eg har sett etter ganske lenge. Lasta ned trail versjon av Adobe Illustrator CS2 i håp om at dette skulle bli bra. Planen var jo da å få dette til å bli ein vektorisert tegning, noke som ikkje blei fullt så vellykka... Hadde jo ingen anelse om korleis ein fester endepunktene på linjene sammen, så det blir jo berre løye når ein bles det opp i litt størrelse. Men uansett, for å vere første gong eg prøver meg på strek tegning, og ikkje minst i eit program eg ikkje har peiling på korleis det skal brukest, så kunne det blitt hakke verre... org bilde: mitt tapre forsøk: Er klar over at streker går litt i alle retninger, og at dørene ser skeive ut. Men når eg zooma meg in på original bildet, så ligger strekene javnt med dør skøytene. Olav Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Fett:D Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Bedre en min første, det kan jeg trygt si:) Edit: her er min første! Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg