Gå til innhold

hvordan blir det om en legger en bensinpumpe i bagasen?

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

hallo lurte på hvoran det hadde blit om eg la en bensin pumpe i bagasen eller på topp av tanken, hadde denne klart å suge opp bensin fra tanken?

istaden for den i tanken?

kom på at eg har liggandes en pumpe i kjellaren som egentlig hører til 2,5l motor.

vill dette funke?

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har tankpumpe han! er jo bare å skaffe deg armatur fra en 2xx med b230f motor.. problem løst..!

Har han virkelig deT?:wonder: :D

Neida :P men.. hvor var det egentlig du handla pumpene/slangene? var dt powertrim eller noe slikt? hva betalte du? =) synes dt er en fin løsning bortsett fra om man vil bygge stereo der, men har man skikkelig motor skal man da høre på den ;D

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jeg forpumpa fra B230F hvis jeg har en Wallbro-pumpe som er beregna for å stå alene under bilen? :)

Antaglivis ikke, hvis den er laget for å suge selv. Vanlige hovedpumper er ikke laget for å suge og trykke bensinen, bare en av delene, altså har de fleste 2 pumper, et til å suge og en til å trykke

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han virkelig deT?:wonder: :D

Neida :P men.. hvor var det egentlig du handla pumpene/slangene? var dt powertrim eller noe slikt? hva betalte du? =) synes dt er en fin løsning bortsett fra om man vil bygge stereo der, men har man skikkelig motor skal man da høre på den ;D

jupp!:titties:

pumpa ble handlet hos protrim! har sagt det før men sier det igjen, ikke bestill noe derfra før du har ringt og forsikret deg om at de har det på lager!!

slangene er handlet hos tess..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider