PoloDude Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Er det mange av dere som har skifta vannpumpa????? Har hørt om 4-5 tilfeller av det nå.....siste var 98mod Open Airen til tanta mi hvor den har tatt kvelden på bare 71000km......... Jeg ble anbefalt å bytte den samtidig med reg.reima av Møller. Imorra skal jeg få flytta den servicen en måned frem,til neste uke isteden(ble litt urolig nå). Min har gått over 97000.....hvordan kan de da anbefale bytting på 120000????????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Skal bytte vannpumpa og reg.reima på min i morgen, var HELT slakk! Den har gått ca 84 000........ Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Det der er en vanlig feil på polo. Jeg har jobbet som mekaniker på møller og har sett de pumpene ryke på så lavt som 50K km. Så jeg vil anbefale deg å bytte den asap. Asim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 har også hørt om vannpumpe lyder ved lav km stand! min e gått 65 000 km nå.. lite aktuelt å bytta før 80-90km jaffal! eg fekk beskjed når eg kjøpte bilen atte dei fleste anbefalte 120km men dei sa rondt 90-100km! må væra noen feil me polo også :D :op Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Byttet vannpumpe og reg.reim for 3 mnder siden...bilen hadde da gått 82k km....hvis det er en vanlig feil at den ryker så tidlig burde møller ta selvkritikk og rydde opp i dette, garanti eller evt. gi rabatter. Min mening ihvertfall ;) :D:D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 JA de burde absolutt rydde opp å gi litt rabatt for sånt. Så lenge det er under 100000km på telleren iallefall....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Lukter i bilen min nå den går på tumgang, kan dette være noe damp ellernoe som kommer fra vannpumpa? Eller andre forslag? Virker ikke som det lekker noe sted på eksosen. Lukter bare avgass (ikke fis nei.....) inne i coupeen når jeg har på vifta og bilen går på tomgang! Skal bytte reg reim og vannpumpe i morgen, håper å finne det ut da, er JÆVLI irriterende bare! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by PoloBoy Lukter i bilen min nå den går på tumgang, kan dette være noe damp ellernoe som kommer fra vannpumpa? Eller andre forslag? Virker ikke som det lekker noe sted på eksosen. Lukter bare avgass (ikke fis nei.....) inne i coupeen når jeg har på vifta og bilen går på tomgang! Skal bytte reg reim og vannpumpe i morgen, håper å finne det ut da, er JÆVLI irriterende bare! Artig, tror du har akkurat samme problemet som jeg har.. tror detm er en skjøt som lekker rett før katten... ventilasjonen trekker inn denne gassen når du står i ro eller rygger... Har ikkje gidda å gå under å fikse det ennå .. har vært sånn i ett år:) Ontopic... min vannpumpe holdt til 118.000. då lakk den som en sil og bråkte som en helvete... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg