Svends3n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Noen som vet om noen plasser de selger billig pakningssett til min 1,8 8v? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 slipesett til 1.8 golf koster da 800.. men da er ikke toppdekselpakningen med.. dette er da på mekonomen Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 de selger topp pakningssett på biltema for 329,-:) men jeg er ute etter pakningssett til motor, og det koster vel rundt 1000kr på mekonomen, noe jeg synes er litt vel mye. bunnpannepakningen koster f.eks. 30 kr elns på biltema og over 300 på mekonomen.. men de har ikke pakningssett til motorblokka på biltema:( Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 bare gå på http://www.mekonomen.no så slår du inn regnr.. de fleste prisene står jo der.. og de prisene der er med moms så det er ferdig pris ut til kunde Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg