Legolego Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Nei, jeg er ikke jente, men det er også en jente som kjører bilen. :) (Uten å bore --> se neste post) Til saken: Jeg vil gjerne montére ryggesensor (PDC) på bilen min. Det jeg lurer på er om det går ann å montére sensorene i det svarte feltet på støtfangeren? Har søkt litt på nettet og funnet ut at Biltema sin må ha minimum høyde fra bakken på 50 cm. Jeg synes dette høres fryktelig høyt ut. (Har ikke anledning til å gå ut å måle, da jeg for tiden er i Mexico. :sombrero: ) Jeg vil ha noe ala dette: Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Pris er selvfølgelig relevant. Biltema sin koster 300,- men jeg har også funnet en sak til 4000,- 4k er litt i meste laget, føler jeg. Tips? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg har søkt mer og funnet et "system" hvor man slipper å bore hull i fangeren. http://www.sikkerparkering.dk/no/index_no.html Er dette bare BS eller noe å satse på? Noen som vet noe om dette systemet? Hvor vanskelig er det å ta av fangeren på bilen? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hvis du har tatt i en skrutrekker eller hammer før så burde du nok klare å ta av bakfangeren selv skulle jeg tro:) det vansklige er ikke å ta av men å ta på ;) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg