Gå til innhold

Min mk2!

Ranger emnet


aRne eGGe

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jasså?? Fant du ut hvorfor eller er det bare pærene som er crappy? Har brukt de før på tidligere biler og funket fint:wonder:

 

Nei jeg aner ikke, er temmelig trangt i de små lyktene, var redd reflektoren var gått men var bare pære.

Jeg har og kjørt med de før, midt på sommeren med en golf 4, der gikk den ene lampa..bla varmt gitt..men det var som sagt 100w da.

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike for en fin 4dørs!

 

Fikk gjort en liten smule idag også. Byttet bare pærer til xenon lookalike...det ble stoooor forskjell.

 

Ble lysene mye bedre? hvor mange watt?

 

Takk for det:)

Ja,lysene ble betraktelig bedre og et mye finere skjær. Så må si meg meget fornøyd med disse. Husker ikke watt akkurat her og nå, men kan sjekke d opp imorgen.

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Ja,lysene ble betraktelig bedre og et mye finere skjær. Så må si meg meget fornøyd med disse. Husker ikke watt akkurat her og nå, men kan sjekke d opp imorgen.

 

Ah..høres bra ut

Er det noe jeg trenger så er det lys nå. Blir sinnsykt dårligere på våt vei.

Har nye klarglass lykter og relesett fra biltema så neste blir vel noen kraftigere pærer.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,da har jeg fått herjet litt med bilen i helgen. Har fått lagt nytt gulv i bagasjerommet og isolert baki der. Ble mye bedre, så det var digg. Gjenstår å trekke det opp i filt, noe som blir tatt iløpet av uken håper jeg.

 

Ellers så var postmannen snill med meg på fredag og kom med noen smådeler som jeg hadde bestillt. Så disse ble også montert i helgen:D

 

Anyways, her er noen bilder av helgens strabaser :

 

Delene som kom på fredag..

DSC00017.jpg

DSC00018.jpg

 

Og så noen fra jobben i bagasjerommet :

DSC00032.jpg

så under tilpassing av mal:

DSC00035.jpg

begynner å nærme seg:

DSC00037.jpg

 

og så tilpassing av isoleringsmattene:

DSC00038.jpg

 

og vips, underher er det ny plate og lydisolert:

DSC00033.jpg

 

Den gamle matten ryker snart til fordel for filt som blir trekkt over gulvplaten. Så ser det litt bedre ut baki der.

 

Har også fått tak i teppe til hjulbuene bak(takk til Sele) som skal vaskes og støvsuges og monteres.

Så det nærmer seg:wonder:

 

Teppene til hjulbuene:

DSC00039.jpg

 

 

Har også vert å fisket frem et stab.stag i helgen som vil bli montert på nyåret en gang.

DSC00016.jpg

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra!! Skulle ikke ta ut reservehjulet, borre ett hull i plata, og sette inn en basser mens du er igang baki der? ;)

 

 

Vurderer det, men får se. Er ikke store jobben og skjære ut hull til en bass baki der. Men foreløpig blir andre ting prioritert;)

 

Eller hva med å poste bilder av interiørdetaljene ferdig montert? Venter i spenning :)

 

DET skal jeg få gjort. Hehe, glemte visst å knipse noen bilder av detaljene....kommer så fort jeg har fått tatt noen bilder...stay tuned;)

 

 

Er det forøvrig noen som vet hvor man kan få kjøpt vinduspakninger til dørene? Vil ha nye slik at det ser rent og pent ut.

Er dette noe den lokale Møller forretningen kan ha uten at det koster skjorta og en halv arm?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår