Gå til innhold

Min mk2!

Ranger emnet


aRne eGGe

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir å handle delen fra http://www.justmatz.co.uk i så tilfelle. Er enda ikke 100% sikker på om det blir, men er i tenkeboksen...har forsåvidt god tid før våren er her igjen...desverre:rolleyes:

 

Si ifra før du handler. Så kanskje eg henger meg på eg og. Må og ha noen deler til mine bbs hjul. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et lite innfall idag....så en bil med skikkelig tyskstuk med oransje parklys. Noe jeg syns så meget bra ut. Så da måtte jo jeg selvfølgelig prøve dette:tannløs: Så jeg hylte avgårde til biltema og fikk nappet med meg et sett oransje pærer og fikk montert dette. Ble ganske fornøyd med resultatet selv, og ikke minst ikke mange som har det;)

 

Beklager dårlige bilder, men ser nå litt hvordan det ble. Ser mye bedre ut "live".

Uansett, her er et par bilder.

 

Først et før bilde:

DSC00044.jpg

 

og et hvordan det ble etterpå...som sagt, dårlige bilder:puke:

DSC00046.jpg

 

 

Va tycks?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på sentrallås med fjærnstyring til gliset. Var og sjekket det opp her om dagen hvor jeg fikk en pris på 4700,- inkl. montering og alle deler. Er dette dyrt/billig?

Noen som vet om noen som gjør slikt billigere?

 

Er det kun for sentrallåsstyringen? Da syns eg at det var dyrt.

Har du hørt me bilradiospesialisten? Eller kan du jo montere selv?

 

Ble bedre med oransje pærer`. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun for sentrallåsstyringen? Da syns eg at det var dyrt.

Har du hørt me bilradiospesialisten? Eller kan du jo montere selv?

 

Ble bedre med oransje pærer`. :)

 

Det var for sentrallås for fire dører, montering og fjærnstyrer. Med alarm skulle de ha over 6k. Var hos Bilradiospesialisten jeg forhørte meg.

Ville montert det selv hadde jeg bare visst hvordan:heyyou:

 

Og takk ,syns det ble bra selv også:)

 

jeg fikk defa alarm og sentral lås for 4800 ferdig monter...sysn det var dyrt ja

 

Hmm, er litt dyrt da ja...noen som vet om noen andre som forhandler sliktutstyr og evt. monterer?

 

må bare si at golfen din er strøøøken:) strøken utv og med digg skinnint. kan det bli bedre?

 

Tusen takk, hyggelig å høre:)

 

Hehe, begynner å nærme seg, men det kan faktisk bli litt bedre......nemlig motor;) Og det komme iløpet av vinteren!

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags greier skal du ha under panseret?

 

Er noe usikkert enda. I utgangspunktet tenkte jeg en vanlig 1,8 8v med litt småsnacks som grenrør,portet topp,kvassere kam etc. Men har snust litt på G60 motor eller noe i den duren....så får se hva jeg ender opp med. Holder en knapp på 1,8 motoren foreløpig da dette tross alt er my daily driveralacocaina

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestillt meg litt mer småsnacks.

Endelig bestillt meg gir mansjett i skinn, wolfsburg style :

girmansjett.jpg

 

og et sett til av disse, da jeg "glemte" at jeg hadde 4 dører forrige gang jeg bestillte: dum :

vindussveiv.jpg

 

Pluss litt annet smådill som ikke er så interessant, pærer etc.

Kommer matter med Wolfsburg logo på iløpet av vinteren.

 

Er det forresten noen som vet en plass de selger ventilhetter som er formet som feks. terninger eller andre ting? Finner ikke noen plasser:watchout

 

Og noen tips til girkule? Likte ikke den wolfsburg sin som "hørte til" mansjetten. Ser for meg noe i skinn som passer resten av interiøret...litt klassisk/oldschool stil. Anyone?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår