Gå til innhold

Min mk2!

Ranger emnet


aRne eGGe

Anbefalte innlegg

Jaja, da har jeg endelig fått meg en mk2 :D

Etter kort tids leting etter ny bil, falt valget på denne Golfen. Bilen er bygget opp slik den fremstår idag av forrige eier og er tilnærmet strøken. Er hellakkert og skinninteriør for å nevne noe.

 

Da bilen er så og si "ferdig" utseendemessig, overlater det bare "småsnacks" igjen til meg. Ingenting som er nødvendig, men for å sette mitt preg på bilen og holde den så strøken som mulig.

 

Så over til bilen. Som nevnt tidligere var bilen dønn original i sommer, men det var før forrige eier fikk kloen i den. All honnør til han for en meget bra utført jobb...og ikke minst veeeldig god smak for valg av stuk

 

Da det blir for mye å skrive om hva som er gjort med bilen legger jeg ved den gammle prosjekt tråden til bilen her :

http://forum.vwaudi-club.no/showthre...ght=stian+sele

 

Videre planer for bilen blir først og fremst å ha holde den så og si strøken.

Utover blir det litt interiør detaljer. Med det menes for å nevne noe Wolfsburg detaljer som dørknapper, vindussveiver, gearkule, matter etc. Noe av dette ble bestillt idag

Utover det blir det gewinde til våren, trenger bittelitt mer senk foran og spacere for å få hjulene ennå litt mer ut i hjulbuene.

 

Ellers driver jeg å sussler i bagasjerommet for tiden. Har vært litt fukt der, så har revet vekk den gamle skumgummien som lå der og lagt inn nye asfaltmatter før jeg skal skjære til plater og legge som gulv og opp langs dempertårnene bak. Legger på isoleringsmatter på det som vil bli inn/nedsiden og så trekker alt opp sort stoff av et eller annet slag.

 

Har også fått på nye skilter, da jeg synes det gjør seg for helhetsinntrykket på bilen. Monterte vwaudiklubb-surrounds i samme slengen.

Blir også nytt ratt så fort som mulig.

 

Der var litt om bilen min. Tips og råd mottas med takk!

 

 

Og et par bilder av bilen:

 

maride2.jpg

maride.jpg

 

Og interiør:

 

main_20559493924559772451ad3.jpg

main_9474985324559772ec94e3.jpg

 

 

Og ja, tro det eller ei...det er 5 dørs;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har som nevnt i første posten fått slengt på nye skilter etc. Her er noen bilder av den prosessen:

 

front.jpg

 

Og så med nye skilter og surrounds:

 

frontmedskilt.jpg

 

Glemte jo å ta et "før" bilde, så dere får klare dere med bildene i første post;)

 

Noen som hvet hvor man kan få tak i polert stab.stag til en grei penge?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!:)

 

Fikk på litt klistermerker også her om dagen, som ble seendes slik ut:

 

DSC00012.jpg

 

Og i litt annen vinkel:

 

DSC00013.jpg

 

Kan nevne at dette vil bli det eneste klistermerker som kommer til å festes på bilen...skal være cleeean!

 

Kom gjerne med ris og ros! Trenger også gode tips om detaljer som kan forbedre bilen, så bring it on:wonder:

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går forøvrig i planer om å tone rutene rundt hele i en meget lys tone. Dette for å gjøre noe "litt utenom det vanlige" og jeg har troen på at det kan bli kult. Vil få en litt "mystisk" look, sammen med lykter med kryss i. Blir ny motor iløpet av vinteren, litt kvassere med mer futt i...dette sammen med litt nedtoning håper jeg vil skape en slags sleeper effekt.

Sikkert mange delte meninger om akkurat dette. Anyone?;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, nesten lik gamle bilen min, du kjenner meg sikkert igjen fra vacn. les her:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133267&page=4

tvilling bilen din;)

 

Ah, er det deg ja?!:ahahahhaha:

Ja, dæsken....bilene våre er nesten tvillingbrødre. Hatte vert fresh å stillt ved siden av hverandre på treff;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil:)

 

Jeg hadde tonet rutene om jeg var deg. Syns lys toning gjør seg veldig godt på biler flest. Må nesten foreslå takstativ og panser-BH (selv om jeg håper du ikke gjør dette, da jeg skal ha det selv også:)). Tror det hadde gjort seg utrolig bra på bilen din. Etter min smak selvfølgelig.

 

Og de nye skiltene passet like bra som fot i hose.

 

Sleng ut flere bilder av bilen, gjerne bakfra.

 

Felgdim og dekkdim lurer jeg litt på.

 

Motor regner jeg med er en kjedelig 1.8 monopoint.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår