245 gl Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Gratulerer med add-on,er det beste som fins til 740;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Gratulerer med add-on,er det beste som fins til 740;) :thanks Ikke sant?! Har fremdeles til gode å se annen styling som passer på 740'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon89 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Takk takk! Fornøyd med denne stylinga. Dem limes ja. Men blir skrudd i forskjermen, og jeg tenkte kanskje en skrue eller to under .. Men det sitter bare i lim nå, og har ikke løsnet enda. :) Mangler bare Volvo Polaris felger nå! Dette er vel det beste jeg har fra siden.. Du har ikke tenkt deg en turbo grill ? :) Jeg monterte det og det ble en helt annen bil :thumb stå på! Siter Volvo 940 - http://www.bilforumet.no/900-serien/183109-hakon89s-volvo-940-a.html EX Volvo 740 GL http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Du har ikke tenkt deg en turbo grill ? :) Jeg monterte det og det ble en helt annen bil :thumb stå på! Turbogrill kjøpte og monterte jeg i januar. Er bare bilde jeg brukte her som er litt gammelt :D Tenkte jeg skulle pusse den ned og lakkere på nytt. Skallet av litt.. Helt enig, det blir en annen bil :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Blir jævla bra dette! :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Blir jævla bra dette! :) :thanks Begynner å bli bil ut av denne Volvo'n nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kan jo legge ut noen bilder av dørtrekkene jeg holder på med .. Reparere en typisk skade Her blir det kasse til 2 stk 5" eller 6". Får se an plassen .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kan jo legge ut noen bilder av dørtrekkene jeg holder på med .. Reparere en typisk skade Der ja, savna en update på de :) Utrolig strøkent interiør du har, setter veldig preg :) Lykke til videre, dette blir utrolig bra! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Der ja, savna en update på de :)Utrolig strøkent interiør du har, setter veldig preg :) Lykke til videre, dette blir utrolig bra! Takk takk! :) Tar litt tid, en del jobb igjen med det høyttaleropplegget. Fine dørtrekk å jobbe med ;) Har du forresten delebilen fremdeles? Kunne trengt noen deler til :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Takk takk! :) Tar litt tid, en del jobb igjen med det høyttaleropplegget. Fine dørtrekk å jobbe med ;) Har du forresten delebilen fremdeles? Kunne trengt noen deler til :p Har fortsatt delebilen vet du, hva trenger du? :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Liker det du har gjort med interiøret.. spess omtrekkingen av setene!! fler bilder på de? Stå på!! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Liker det du har gjort med interiøret.. spess omtrekkingen av setene!! fler bilder på de? Stå på!! Takk! :) Fant noen "gamle" bilder av setene ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ser ut som dette blir 740 etter min smak, skikkelig pen og gjennomført! Fin farge også :) Nå må vi snart få helhetsbilde med turbogrill og komplett add-on :titties: Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ser ut som dette blir 740 etter min smak, skikkelig pen og gjennomført! Fin farge også :) Nå må vi snart få helhetsbilde med turbogrill og komplett add-on :titties: Det kommer! Skal bare få den ferdig, så blir det tatt bilder ;) Takk for kompliment :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg