Richard F Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ja, det blir nok eksostemp. Sånn bare for å ha det.. Turbotrykk trenger jeg ikke, kjører nesten originalt.. :) Men det blir nok etter jeg har tatt litt rust og fått på addon kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Oppdatert bilde av motoren. Har pusset og lakket og byttet ut litt deler. Liker at det ser fint ut. Hvem gjør ikke det ja. Neste blir å trekke alt av ledninger i litt pene strømper og få generelt orden i systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hva er det du har lakkert? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hva er det du har lakkert? Lmm, remhjul, rør (på nytt), termostathus og diverse festebraketter .. Holder på med toppdeksel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 og dette fikk jeg gjort med toppdekselet i romjula.. Nå venter jeg bare på ADD-ON !! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Det ble veldig fint:thumb sølvlakkert Volvo skriften eller polert? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Det ble veldig fint:thumb sølvlakkert Volvo skriften eller polert? Takk, det gjør seg med "nytt" :) Skriften er polert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ble jo riktig så bra det der :) Du sier at du har lakkert "termostathuset".. Er du sikker på at du ikke forveksler den med den originale avlastningsventilen? :P Ellers for å forbedre utsèendet i motor-rommet, kan jeg anbefale å skifte de rustne slangeklemmene.. Og kanskje begynne med litt høyglanspolering og siliconskjøter og slanger.. Det gjør seg :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ble jo riktig så bra det der :)Du sier at du har lakkert "termostathuset".. Er du sikker på at du ikke forveksler den med den originale avlastningsventilen? :P Ellers for å forbedre utsèendet i motor-rommet, kan jeg anbefale å skifte de rustne slangeklemmene.. Og kanskje begynne med litt høyglanspolering og siliconskjøter og slanger.. Det gjør seg :) Er ikke det termostathus da? Der vannslangen fra radiator går inn på toppen? Ellers så er det mye som skal pusses og byttes ut frem mot sommeren :) Syns det er litt kaldt å stå ute med litt større prosjekter nå ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Blir imponert jeg, mr. gjennomført. Drit fett hvordan du gjør det med detaljer og den lakken din er konge rå. Men lurer på en ting, hvordan spiller det med bassen liggene sånn nede i reservehjulsbrønnen. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Blir imponert jeg, mr. gjennomført. Drit fett hvordan du gjør det med detaljer og den lakken din er konge rå. Men lurer på en ting, hvordan spiller det med bassen liggene sånn nede i reservehjulsbrønnen. Takk for kjempekompliment. Jo, den bassen var jeg spent på når jeg satte igang, men den spiller absolutt bra der nede. Skal dempe karosseriet baki, så blir det nok enda bedre. Men jeg er fornøyd. Mangler bare et frontsett som klarer følge med, så det jeg skal begynne med snart er å først dele dørtrekket, dvs, fjerne den nederste delen. Da blir det å støpe kasse til 2 eller 3 6,5" i døra. Regner med det kan gi litt trøkk :m'm: Men jeg har ikke hatt bass under hattehylla, som mange foreslår, så sånn sett har jeg ikke noe å sammenligne med. Vet jeg bare er fornøyd med sånn det er nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ta det med ro...du har lakkert termostathuset... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ta det med ro...du har lakkert termostathuset... :) Hehe.. Takk! :morph: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Da har jeg fått på et pulverlakkert innsug. I blank svart selvfølgelig :D Bare resten igjen nå da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 nja va det så fint? er finare sølv, ette mi meining:) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg