Gå til innhold

Richard's 740

Ranger emnet

Richard F

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble jo riktig så bra det der :)

Du sier at du har lakkert "termostathuset".. Er du sikker på at du ikke forveksler den med den originale avlastningsventilen? :P

Ellers for å forbedre utsèendet i motor-rommet, kan jeg anbefale å skifte de rustne slangeklemmene.. Og kanskje begynne med litt høyglanspolering og siliconskjøter og slanger.. Det gjør seg :)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo riktig så bra det der :)

Du sier at du har lakkert "termostathuset".. Er du sikker på at du ikke forveksler den med den originale avlastningsventilen? :P

Ellers for å forbedre utsèendet i motor-rommet, kan jeg anbefale å skifte de rustne slangeklemmene.. Og kanskje begynne med litt høyglanspolering og siliconskjøter og slanger.. Det gjør seg :)

Er ikke det termostathus da? Der vannslangen fra radiator går inn på toppen? Ellers så er det mye som skal pusses og byttes ut frem mot sommeren :) Syns det er litt kaldt å stå ute med litt større prosjekter nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir imponert jeg, mr. gjennomført. Drit fett hvordan du gjør det med detaljer og den lakken din er konge rå.

Men lurer på en ting, hvordan spiller det med bassen liggene sånn nede i reservehjulsbrønnen.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir imponert jeg, mr. gjennomført. Drit fett hvordan du gjør det med detaljer og den lakken din er konge rå.

Men lurer på en ting, hvordan spiller det med bassen liggene sånn nede i reservehjulsbrønnen.

Takk for kjempekompliment. Jo, den bassen var jeg spent på når jeg satte igang, men den spiller absolutt bra der nede. Skal dempe karosseriet baki, så blir det nok enda bedre. Men jeg er fornøyd. Mangler bare et frontsett som klarer følge med, så det jeg skal begynne med snart er å først dele dørtrekket, dvs, fjerne den nederste delen. Da blir det å støpe kasse til 2 eller 3 6,5" i døra. Regner med det kan gi litt trøkk :m'm:

Men jeg har ikke hatt bass under hattehylla, som mange foreslår, så sånn sett har jeg ikke noe å sammenligne med. Vet jeg bare er fornøyd med sånn det er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...