virtual Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 jeg må bare være ærlig, og si at jeg syns ikke det så noe pent ut med svart-lakkert innsug.. det peneste etter min mening, må nok være å lakkere det sølv, eller å høyglanspolere det.. syns det stikker seg voldsomt ut sånn som det er nå. men når du legger så mye arbeid og penger i det, så er det jo ikke tvil om at du liker å ha ting på stell :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det er bare jeg som ikke liker at alt skinner.. :D Men det er helt greit. Det MÅ ikke være blankt alt sammen. Bilen er sort og rød, og da blir det slik :thumb Vurderer å kjøpe en 740 til, som jeg kan ha som prosjekt. Noe skikkelig no! Kunne vært moro! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Frostvæske er jo bare tull !! :uhhmmwhat?: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hvordan i all verden skjedde det der? :P Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hehe .. Kuldegrader! Vannet frøs .... :P Det smalt godt da :D :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe, greit å ha riktig mengde frostvæske i vannet da :) hvordan gikk det med motoren? noen frostplugger som smalt ut? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Javisst! Har det nå!! ;) Var vel litt heldig. Ikke noe annet som gikk. Bytta slange og alt var i orden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 heldig med den da :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Må vel rette litt på dette.. Vannpumpa tok litt kvelden i dag, så det kan nok hende den også fikk litt juling ja.. :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe kjedlig greier, har du vannavkjølt turbo? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe kjedlig greier, har du vannavkjølt turbo? Vannavkjølt turbo ja ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Omsider, etter en evighet med å vente på ufattelig trege mennesker i dette landet, har jeg fått addon-settet mitt ferdig lakkert. Driver og monterer det nå om dagen. Limer med Tec7, et lim som faktisk imponerer meg en del, for det sitter bra når det først får tørket :) Har også begynt å lakkere alt av lister sorte! Tror faktisk jeg snart kan bli ganske fornøyd med bilen... :thumb Har også fått tatt en del rust bak, og under.. Var visst mer enn jeg trodde. :p Finnes det noen godkjente fjærer foran til 740'n som senker mer enn 40 ? Har Lesjøfors, men syns bilen er bortimot 1cm for høy foran. Eller så er det jo bare å kappe, men det har ikke jeg sagt høyt ... :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon89 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Blir riktig bra dette! Limer du skjørta fast? Siter Volvo 940 - http://www.bilforumet.no/900-serien/183109-hakon89s-volvo-940-a.html EX Volvo 740 GL http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hei, du har kje tilfeldeligt ett bilde av bilen sitt på siden, sånt at eg kan se hvordan den ser ut med senkesette? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Blir riktig bra dette! Limer du skjørta fast? Takk takk! Fornøyd med denne stylinga. Dem limes ja. Men blir skrudd i forskjermen, og jeg tenkte kanskje en skrue eller to under .. Men det sitter bare i lim nå, og har ikke løsnet enda. :) Mangler bare Volvo Polaris felger nå! hei, du har kje tilfeldeligt ett bilde av bilen sitt på siden, sånt at eg kan se hvordan den ser ut med senkesette? Dette er vel det beste jeg har fra siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg