Gå til innhold

Richard's 740

Ranger emnet

Richard F

Anbefalte innlegg

jeg må bare være ærlig, og si at jeg syns ikke det så noe pent ut med svart-lakkert innsug.. det peneste etter min mening, må nok være å lakkere det sølv, eller å høyglanspolere det..

syns det stikker seg voldsomt ut sånn som det er nå.

men når du legger så mye arbeid og penger i det, så er det jo ikke tvil om at du liker å ha ting på stell :)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Omsider, etter en evighet med å vente på ufattelig trege mennesker i dette landet, har jeg fått addon-settet mitt ferdig lakkert. Driver og monterer det nå om dagen. Limer med Tec7, et lim som faktisk imponerer meg en del, for det sitter bra når det først får tørket :)

IMG_2480.JPG

IMG_2505.jpg

IMG_2506.jpg

Har også begynt å lakkere alt av lister sorte! Tror faktisk jeg snart kan bli ganske fornøyd med bilen... :thumb

IMG_2493.jpg

Har også fått tatt en del rust bak, og under.. Var visst mer enn jeg trodde. :p

IMG_2449.jpg

Finnes det noen godkjente fjærer foran til 740'n som senker mer enn 40 ? Har Lesjøfors, men syns bilen er bortimot 1cm for høy foran. Eller så er det jo bare å kappe, men det har ikke jeg sagt høyt ... :blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir riktig bra dette! Limer du skjørta fast?

Takk takk! Fornøyd med denne stylinga. Dem limes ja. Men blir skrudd i forskjermen, og jeg tenkte kanskje en skrue eller to under .. Men det sitter bare i lim nå, og har ikke løsnet enda. :) Mangler bare Volvo Polaris felger nå!

hei, du har kje tilfeldeligt ett bilde av bilen sitt på siden, sånt at eg kan se hvordan den ser ut med senkesette?

Dette er vel det beste jeg har fra siden..

IMG_1006.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider