Gå til innhold

Hva betaler folk for leie av garasje/verkstedplass?

Ranger emnet

thomaso.O

Anbefalte innlegg

betaler 1000 i mnd

da har jeg ink i prisen:

Strøm

fyring med stor sentralfyr (pellets)

10bar's skrukompressor

Verktøy sørger jeg selv!

Legger inn bilde jeg, varianten i fronten er ikke min, men en kompis sin!

jeg driver på helt baki der! og verkstedet har nå totalt:

3 bobler

2 varianter

1 golf 2

1 civic (las vegas edition)

Total pris for hele verkstedet kommer på 5000 i mnd, men jeg betaler da kun 1000 for min plass!

DSC_1338.jpg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to andre betaler 2000 kr pluss strøm for et 115 kvm lokale i Andebu.. Plass til 6 biler...

Vi har varme, 2 kompressorer, og alt vi måtte ønske av verktøy, som vi holder selv selvsagt...

Vurderer å bytte verksted, da jeg har fått et annet på hånd med takhøyde til søylebukk... Også i Andebu.. Leia der blir 3000 pluss strøm.. Litt ioverkant hva jeg klarer alene. Der er det plass til 4 biler..

I tillegg vet jeg om at annet og, plass til en bil og lagerplass...

Legg ut en annonse i Tønsbergs Blad, da blir du nedringt!!

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to andre betaler 2000 kr pluss strøm for et 115 kvm lokale i Andebu.. Plass til 6 biler...

Vi har varme, 2 kompressorer, og alt vi måtte ønske av verktøy, som vi holder selv selvsagt...

Vurderer å bytte verksted, da jeg har fått et annet på hånd med takhøyde til søylebukk... Også i Andebu.. Leia der blir 3000 pluss strøm.. Litt ioverkant hva jeg klarer alene. Der er det plass til 4 biler..

I tillegg vet jeg om at annet og, plass til en bil og lagerplass...

Legg ut en annonse i Tønsbergs Blad, da blir du nedringt!!

veit du om noen som er til leie i Tønsberg distriktet eller? jeg er skikkelig klar for et sted og stå.......

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en garasje med plass til en bil for meg selv..

med strøm og alt verktøyet min far har samlet gjennom tidene..

betaler med å være håndtlanger når familien trenger skruhjelp..

--------------------

men sånn når jeg har vært på jakt har prisene ligget på mellom 1000 og 1500 for å dele verksted med andre

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi på vaerste har en husleie på 5500,- i mnd inkl. strøm. Er 170 kvm + et lite lager og oppholdrom på hemsen. Verktøy har vi selv.

Vi er tre som deler på leie, + at Dinglevims og Superpolo spytter inn noen hundrelapper for å få disponere lokalet.

Vi kjøper og selger en bil i mnd for å finansiere leie og andre utgifter, litt inntekter har vi på deler også.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider