Mad_Maxx Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Er ikke min bil. Er helt lik bortsett fra at min er i bra stand og er i en annen farge. Få til noe kult med Photoshop folkens!! Har litt idetørk for tiden.....................:( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 bare litt kjapp modding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hehehe.. Nice.. trenger bare fetere lakk og fetere felger :D Liker denne taunus coupeen da!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Min bil!!:D :D :D :D :D :D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg