Sv3||ing1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Lurte på om noen her på forumet vet om/ hvor mye sportsunderstellet på 2000modell 1,6 er senket. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Eneste som kommer senket org. er vel GTi tror jeg, og den er vel senket 15- eller 20mm mener jeg.. Sportsunderstellet som kom på 1.6 er antageligvis senket like mye, eller så er det bare litt stivere.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Sportsunderstell på Golf IV er senket 20mm Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Er det noen plass jeg kan finne ut om det er sportsunderstell på bilen? Sto i annonsen det var, men har lyst å være sikker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Dersom du har en highline, (lakkerte lister og dørhåndtak) så er den senket 20mm Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har highline ja. Greit å vite for da slipper jeg å senke bilen når jeg får på 17/18" til våren:) Har sett Comfortline Golfer med store felger som var litt vell høye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Tror det gjør seg pent med 35mm senk allikevel ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Får se når felgene kommer på. Noe mer enn 30mm blir det uansett ikke. Vil ha en bruksbil og veiene her hjemme er svært dårlige:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg