Gå til innhold

feil på topp pakkning???

kattAiSekken

Anbefalte innlegg

Hei!

For tre uker siden kjøpte jeg meg mercedes 200 diesel 1987.

Første motor havari etter 4 dager,lover ikke bra. Men det var visst bare kondens, fort tilbake å cruiset igjen:))

Men nå er det værre en noen gang,fyller kjøleveske en gang i uken å hvit røyk står etter bilen når den blir varm,føler meg som værste miljøsynderen når jeg kjører....

Har forhørt meg på verksted, hvor de skal ha 8000 for skift av topp pakkning,hvis det er det som er feil? Høres dette dyrt ut? Noen som vet hvor man kan få gjort noe sånt litt billigere i stavanger området? Kan det være at det er noe annet som er feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår