CoilOver Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hvilket girlolje merke / egenskaper bør jeg bruke til min passat vr6 med 4x4 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Og ellers gearolje på fordelingskasse? bakaskelolje? noe mer som trengts på syncro ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kjøpt deg vr6 nå? syncro? modell? girkassa skal vel ha 75W 90 hel synt. gl 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vr6 og syncro! Høres jo ut som en drømmebil det! Er en b4 modell du har da? Disse kan det da ikke gå mange av i norge? Bilder er obligatorisk! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Lenge siden bilen har fått ordentlig service. Her er ei liste jeg har utarbeidet over ting som skal gjøres: - servoolje - slange - girolje - oljefilter - oljepluggpakning - olje - pollenfilter - tennplugger - drivreim - bremsevæske Klimaanlegget har vel kanskje også ei egen reim fra motoren? Tips taes imot med glede. Finnes det noen fsm, factory service manual, liggende ute på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg