Gå til innhold

Hva tror dere at prisen på denne kan være?

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet over et lite smykke.

Bilen er en 83 1,6 som er lakkert ferrari gul i 1987, det er en ordentlig jobb, men bare litt blass på taket. I 2002 ble bilen fullstendig tectyl behandlet (har kvittering) og den eneste rusten på karroseriet er et fingerstort hull nederst på venstre forskjerm. Jeg har enda ikke fått sett hvordan det ser ut under, men selger sa at det ikke skulle være stort der heller. Interiøret er komplet og alt av elektrisk funker. Stolene er strøkene, ser nesten ikke ut som om de er blitt brukt, selger har til og med satt på setetrekk for å bevare dem.

Dette var the good news, på nedsiden så trenger motoren sårt nye motorfester også var det noe annet jeg ikke kommer på i farta, men den starter og går og jeg merket ingen ulyder eller lignende på de 10 milene jeg kjørte hjem med den.

Den er så og si perfekt for motor prosjekt

Jeg hadde egentlig tenkt til å bruke denne som delebil til min egen Golf, men etter å ha lagt syn på dette smykket så begynner å lure på om jeg ikke skal fikse det lille som må fikses og kanskje selge den.

Så hva tror dere at denne kan være verdt?

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdt det jeg gav? du mener det ja, jeg vil for nå bare si at jeg fikk den til kupp pris.

og ja, jeg skal få til noen bilder så fort som mulig. Men dere kan jo komme med en ca ut fra beskrivelsen, bilder kan dere jo lage i hodene deres ;)

håper du skjønner at det du spørr om er umulig å svare fornuftig på med mindre en ser bilen i virkeligheten ( i det minste på bilder)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du gi da?

for å beskytte trådestarter, så er dette irrelevant for oss.

har han kjøpt bilen for en billig penge og den er verdt mer så må han få lov¨å selge den med litt fortjeneste.

at han skal opplyse deg/oss om prisen er totalt unødvendig.

en blir ikke rik /fattig av å kjøpe seg en einser.

fattig blir du av å bygge den ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å beskytte trådestarter, så er dette irrelevant for oss.

har han kjøpt bilen for en billig penge og den er verdt mer så må han få lov¨å selge den med litt fortjeneste.

at han skal opplyse deg/oss om prisen er totalt unødvendig.

en blir ikke rik /fattig av å kjøpe seg en einser.

fattig blir du av å bygge den ;)

Han kan vel tjene penger på den selv om han sier hvor mye han ga for den. (Om det er det som er poenget.)

Bruktbilselgere tjener penger, og alle vet at de selger den for mer enn de har kjøpt den for...

Jeg driter i om han selger den for 20 000... Jeg er bare nysgjerrig!

La heller trådstarter svare for egne spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel tjene penger på den selv om han sier hvor mye han ga for den. (Om det er det som er poenget.)

Bruktbilselgere tjener penger, og alle vet at de selger den for mer enn de har kjøpt den for...

Jeg driter i om han selger den for 20 000... Jeg er bare nysgjerrig!

La heller trådstarter svare for egne spørsmål!

jeg er oxo nysgjerrig.. selvsagt, men dette har vi sett gang på gang..

om han svarer så kan det ødelegge for han selv senere.

da kommer "alle" som er int. enten i bilen eller bare for å poste til å si at prisen er for teit fordi han kjøpte den billigere.

blir småkrangling, uvennskap og useriøst..

nå begynner vi å spore av her allerede...

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Limkork på å ikke gi opp det han gav om han skal selge den, skulle selge noen felger, og var vel kansje 10 stk. som sa de ville ha dem for det var så billig, så kom han som hadde solgt de til meg inn på tråden å sa at jeg hadde gitt mindre for dem selv, da var det ingen som ville ha de...

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Limkork på å ikke gi opp det han gav om han skal selge den, skulle selge noen felger, og var vel kansje 10 stk. som sa de ville ha dem for det var så billig, så kom han som hadde solgt de til meg inn på tråden å sa at jeg hadde gitt mindre for dem selv, da var det ingen som ville ha de...

Det er vel deres problem, som gikk glipp av et tilbud. Men la meg gjette: Du fikk solgt felgene til den prisen du ville!?

Jeg spør bare....

Om han ikke vil si det så er det greit. Det er ikke akkurat som om jeg kan kreve noe her.

Men i så fall, la han selv si at han vil holde det hemmelig. Ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel deres problem, som gikk glipp av et tilbud. Men la meg gjette: Du fikk solgt felgene til den prisen du ville!?

nope, måtte ned i pris for å bli kvitt det, tror uansett at et kjøp gir en viss bismak om en vet at en kjøper det dyrere enn selger kjøpte det for.. Men nok OT:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det er et par nysgjerrige sjeler her. Jeg har nå bestemt meg, tror jeg, om å bruke den som delebil og heller få den andre jeg har til å bli strøken.

Her har dere et par bilder av hvordan den ser ut.

forskjermen har en annen farge fordi den orginale er til oppretting, men den skal jeg få av selger når den er ferdig.

CIMG1818.jpg

CIMG1819.jpg

setene er strøkene :) bare litt skitene...

CIMG1820.jpg

ingen rust å se i sikte, bare overflate....

CIMG1821.jpg

Dette er det eneste rusthullet på hele bilen.

CIMG1823.jpg

Så da er bildene på plass. slenger med et par av stakars prosjektet som står uten dør etter at jeg klarte å hekte den inn i en busk og gi den en liten bøy.

CIMG1824.jpg

CIMG1826.jpg

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider