Bullit Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Endelig fått handlet inn vinterbilen, en eier, 170000km, 2,0L med frekke 15":D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Ikke noen som har et senkesett liggende tilfeldigvis? Må jo være norges høyeste sierra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Fikk handlet litt på grensa og i samme slengen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 ikke senk.. blir håpløs på vinteren.. hjulvinkler blir utrolig jalla bak.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tim Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Da er det vel bare å jekken opp igjen da ?.......eller kanskje sette inn et frekt hydraulikk system :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Lite spørsmål: Om du snuser?bonde Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Bullit Ikke noen som har et senkesett liggende tilfeldigvis? Må jo være norges høyeste sierra... Haha, ja det blir vinterbil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Senket bil på vinteren går jo helt fint, bare ikke senke aaaaltfor mye. Bedre enn å krenge av veien iallefall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Bullit Senket bil på vinteren går jo helt fint, bare ikke senke aaaaltfor mye. Bedre enn å krenge av veien iallefall:D Moro med sierra som vinterbil, har en selv (som vinterbil altså!). Den begynner å bli litt hårete nå, med panselåser foran og bak. I tillegg er det en `87mod da :) en sierra skal krenge litt i svingene! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Skal holde min helt orginal, skal ikke straffes, men kjørt med måte. Den er for fin til å ødelegges. Kjøpte den sånn at BMWèn kan stå trygt og varmt i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Ja, derfor jeg har ford jeg og, puggen blir litt for lav til vinteren, og i henhold til at den aldri har vært vinterkjørt. Må jo sørge for å håre opp sierra'en litt:) ingen biler er bil hvis de er helt orginale! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Den bilen der hadde jeg tenkt å kjøpe. Men den var solgt før jeg rakk å ringe. kjøpte den her isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 2# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 ga 15000 for den. Fulgte med basskasse, forsterker og mp3 spiller (med fjern kontroll). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Den så veldig pen ut i lakken rwd 4ever, åssen er det med rust på din? viktig å holde disse sjeldne Fastbackène i god stand vettø:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg