xcuze Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 http://www.perfectstyling.dk alt er jo sinnsykt billig der... 3500 for et komplett kitt..... til alle biler? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 De hadde noe på gang med ett firma jeg kjenner godt til, og de fikk halvparten levert og halvparten de fikk levert var veldig dårlig kvalitet. Jeg har snakket med Arash, eieren, på e-post og han har alltid lovet å ta kontakt med meg etter at jeg henvendte meg om en spessiel spoiler de hadde. Den skaffet de ikke... Jeg ville sterkt frarådet dette firmaet. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetleflåt Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Eg bestilte diverse styling fra Perfect Styling i februar 2006. Betalte i slutten av februar. Mottok HALVPARTEN av stylinga no i sommer å fekk attpåtil krav fra tollvesenet om å betala toll no i høst sjølv om dei påstod i Danmark att eg sku sleppa tollkrav. Resten av stylinga påstår dei kan vera stjelt eller lignandes. I tillegg så er den stylinga eg har motatt til feil bilmerke. Dei har simpelthen sendt meg da dei tilfeldigvis fant på hyllo ser da ut som. Eg har brukt mange mange mange timar i telefon å skreve mange mailar men kommer ingen vei. Så no sender eg det eg har fått tilbake igjen for å sleppa toll på det. Dette firmaet anbefales ikkje i det heile tatt. Mvh Lars Hetleflåt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kanskje best å hente det sjøl i tilfelle? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 fuck faen da... jeg som hadde håpet dette var bra... vel, kommer hvertfal til og hente selv... om jeg bestiller noe.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328ci Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Styr unna de gutta der.. stylingen har elendig dårlig passform og helt elendig kvalitet.. Når/hvis man først får delene man har bestilt da.. Kostet meg nesten 3000kr ekstra for å få sparklet og fikset delen som kom derifra på grunn av sprekker i gelcoaten.. STYR UNNA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 var tøff denna da http://www.perfectstyling.dk/product_info.php?cPath=11_28_1852_1851&products_id=8420 men, men.... Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg