cossiemk1 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Selger 1stk Rf T2 12D4, 1000watt rms, og en vekt på 26,8kg!!! og 1stk RF 40 farad kondensator Sub: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=32&family_id=13&item_id=91851&locale=en_US&p_status= Kondis: http://www.cardomain.com/productimages?sku=ROCCPCC40 The 40 Farad CPCC40 specs include: • Rated voltage - 16 volts constant • Power output – 400 amps at 12.6 volts • ESR - 8 mille Ohms • Connections – One 2 AWG and three 4 AWG Sub: 2500,- Kondis: 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Bump!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hmm... Ingen som er på utkikk etter en RÅ sub?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvor gammel er subben, og hvorfor selges den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Suben er 1år gammel, men er UBRUKT, har bare stått til utstilling i butikken, og nå som vi har stengt butikken, så selger vi det som ikke skal brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvor holder du til da? Mulig jeg kommer og tar en titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Rett utenfor Tønsberg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Leste litt på RF sine nettsider og fant ut at t2'en ikke egner seg til lukkede kasser:(. Jeg har tenkt meg lukket kasse, så er nok ikke interessert allikevel. Du har ikke noen t1 suber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 nope, det har jeg ikke... men hvorfor MÅ du ha lukket kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Har ingen erfaring med å bygge kasse, og bassrefleks er vanskeligere å bygge. Dessuten (etter det jeg har lest), passer lukket bedre til min musikksmak. Bassrefleks passer best til techno + andre musikktyper jeg ikke liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ok, da så... kan evt selges med formsydd kasse om ønskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hva menes med formsydd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hva menes med formsydd? Da mener jeg kasse etter ditt ønske, som passer slik du vil ha den i bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Tror jeg prøver meg på bygging av kasse selv. Passer det at jeg kommer og henter den i morra(søndag)? ( hvis vi sier 2400 ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ja, det er greit... Pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg