Gå til innhold

DEFA alarm problemer..

Ranger emnet

iamdrunk

Anbefalte innlegg

Har en Defa 821X-G:

Saken er at jeg har hatt litt problemer med sent.låsen og fikk fikset dette i dag.

Testet dette flere ganger under og etter montering, alt i orden, startet og kjørte bilen, og prøvde på nytt, alt var flott!

Men da jeg kom hjem, så ville den plutselig ikke virke, dioden lyste veldig merkelig og sent.låsen kom ikke på da den skulle..

Trykket et par-tre ganger på fjernkontrollen uten at noe skjedde, og så døde plutselig dioden, null liv..

Har nettopp montert bassere og forsterker, så jeg tenkte kanskje dette hadde noe med problemet å gjøre, så jeg koblet ut sikringen og fortsatt ingen aktivitet.

Da jeg skulle starte bilen, så fikk jeg selvfølgelig ikke start på den, startsperra hadde jo slått inn..

Så da ga jeg litt opp for i dag..

Var borti noe lignende med en annen modell, der startsperra slo inn når det var litt lav spenning på batteriet, men sent.lås og alt annet fungerte flott da..

Uansett tenkte jeg å høre her da, om noen kanskje hadde en løsning på dette og så vente til i morgen og håpe på bedre hell da..

Hvis ikke får jeg bare koble ut den fordømte startsperra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumper denne istedenfor å lage ny tråd

Jeg har mista fjernkontrollen, hva kan jeg gjøre med det?

Bilen vil ikke starte da alarmen er tilkoblet startsperren :wonder:

da bruker du nødprosedyren som står i brukermanualen sammen med koden du fikk da du kjøpte alarmen...

her er manualen: http://aus.defa.com/en/pdf/800-bruks.UK.pdf

ellers så kortslutter du ledningen som går via "startsperra" i alarmen så du kan bruke bilen

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider