Gå til innhold

Lei av at trådene blir slettet uten varsel.!

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har mistet masse tips pga de sletter ting uten varsel!?

Vi burde få en generell snakke topic.. Av og til kan det være arti å slå av en prat med fler uten at det skal bli sletta pga det ikke handler om AKURATT et problem eller spm.. Hatt en historie topic eller no.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Merk deg at denne tråden blir nok slettet i morgen, evt flyttet, da den hører hjemme i offtopic og ikke i volvo 200 delen. da denne tråden IKKE er relevant bortsett fra det du trenger å vite.

lag en ny tråd og lag den med skikkelig topic, hva er problemet? les reglene ;)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir nok slettet.. Men de kan da gi fra seg en lyd før dem sletter det.! Mister jo masse tips hele tia.! Det jeg er lei av

fitte da!! det eg skreiv til dej brukte ej ca.30min å skrive..

gårkje so fort med dysleksi..:( men vist du vil ha den infoen ej skreiv?? kan ej gje dej et refferat..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere få ha denne tråden klistret i kveld, så kan dere få se hva folk vil skrive i den. Kom gjerne med det dere har på hjertet angående meg som moderator også!

Om vi moderatorer skal drive å gi ALLE på forumet advarsler før vi gjør en handling med ting, så hadde det blitt stappfult med unyttige tråder og bare kaos. Hadde folk klart å følge reglene så hadde vi moderatorer hatt veldig lite å gjøre.

Når dere ble medlem her på forumet, så ga dere deres samtykk til at dere skal følge reglene som er satt for at dette forumet skal fungere. Her er reglene: http://www.bilforumet.net/faq.php

Men det har seg nå slik at det er flere her som ikke vil følge disse reglene som blandt annet går ut på følgende:

* Bruke søkefunksjonen som vil fortelle dere om det er en tråd om akkurat det du lurer på slik at vi slipper dobbeltposter.

* skrive beskrivende topicer som opplyser om hva tråden din handler om og hva du vil vite.

* Legge tråder i den delen av forumet de hører hjemme

* IKKE trakasere andre brukere

* Ikke legge kjøp&salgs tråder på merkedelen av forumet

Når dette er sagt, så har trådstarter fått tilbud om å skrive en ordentlig topic til sin tråd hvor den igjen da blir åpnet om han også bytter innholdet i tråden. For tråden er en kjøp/salg/bytte tråd hvor han er på jakt etter en forgasser. så denne tråden hadde blitt slettet uansett! Trådstarter viser ENDA en gang at han ikke helt har fått med seg reglene som gjelder. Dette er ingen 200 tråd men en tråd som hører hjemme andre steder i forumet. Men nå skal dere som sagt få sagt deres mening om dette så da får den ligge.

Er ikke uten grunn at 200 delen har EGEN tråd i klister fra Dr_S hvor han forteller dere ting angående hvordan det skal være, for her inne er det alltid mange "gale" tråder. denne tråden finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123279

Håper dette ga dere svar på mer av det dere er misfornøyd med. Og regner med at alle dere som leser dette og ikke svarer er enige med meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nastyboy :

ja dette er litt OT, men velger å spørre her siden vi er i gang med spørre timen..

mulig det bare er meg, men når jeg søker opp tråder som jeg VET jeg har sett før/skrevet i, hender det at jeg ikke finner den igjen. ikke noe spor å se, det listes rett og slett ikke opp noe relevant, heller ikke står den som slettet.

virker som tråden bare er slettet fra jordens overflate?

hva skyldes dette? er det andre som opplever/opplevd dette?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nastyboy :

ja dette er litt OT, men velger å spørre her siden vi er i gang med spørre timen..

mulig det bare er meg, men når jeg søker opp tråder som jeg VET jeg har sett før/skrevet i, hender det at jeg ikke finner den igjen. ikke noe spor å se, det listes rett og slett ikke opp noe relevant, heller ikke står den som slettet.

virker som tråden bare er slettet fra jordens overflate?

hva skyldes dette? er det andre som opplever/opplevd dette?

Hm. gamle tråder du tenker på? Det vet jeg faktisk ikke, har jo sett tråder her som har ligget døde i 4 år har blitt dratt opp igjen i det siste.

Men skal høre videre hva dette kan skyldes!

Kommer tilbake med svar i denne posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Men lei av at de ikke kan si fra.!! For jeg mistet nettopp det tipset jeg trengte for å fikse bilen min.. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.! De burde si fra

Hvis det var forgassertråden du snakker om, så må du bare lære deg at kjøp&salg ikke foregår her. Hadde du postet tråden der det hører hjemme, så hadde du beholdt tråden din og dermed løsningen. Følger du ikke reglene så er det bare deg sjøl det går utover og det fikk du vel bekreftet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no offense til protest-gutta men jeg har ikke hatt noe problem med at mine tråder blir sletta..men er dumt når folk mister infoen sin, kanskje noe å begynne å ta hensyn til?

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til nastyboy: Jeg lurte på noen ting angående relèer i bilen. Hva er da problemet med topicnavnet "Relespørsmål" ??? Er det at du ikke vet selv hva et relè er? Eller må jeg skrive "hei dere, nå har jeg mange rare spørsmål om relèer i bilen min, som jeg håper dere kan svare på" for at den ikke skal bli slettet?

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår