Gå til innhold

Lei av at trådene blir slettet uten varsel.!

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Spørsmål til nastyboy: Jeg lurte på noen ting angående relèer i bilen. Hva er da problemet med topicnavnet "Relespørsmål" ??? Er det at du ikke vet selv hva et relè er? Eller må jeg skrive "hei dere, nå har jeg mange rare spørsmål om relèer i bilen min, som jeg håper dere kan svare på" for at den ikke skal bli slettet?

Vet du hvor mange releer det er i en bil? skriv mer spesifikt HVILKET rele du har problemer med, sånn at folk kan søke det opp etterpå og finne det ut uten at de må skrive tråd om det! Og har du forresten søkt etter om det er tråder om det på forhånd ?

Edit : Ble det andre tråden din om rele stengt? eller kan du fortelle meg og de andre her hva du gjorde og hvordan det er med den nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kanskje bedre om trådene bare blir stengt og forsvinner i mengden enn at de slettes? For det ER tross alt mye verdifull informasjon som blir borte i forumene her...

Setter ellers pris på moderatorene jeg da, for de _gjør_ faktisk en god jobb og luker bort _mye_ dritt(!!) det er greit og være foruten.. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bedre om trådene bare blir stengt og forsvinner i mengden enn at de slettes? For det ER tross alt mye verdifull informasjon som blir borte i forumene her...

Setter ellers pris på moderatorene jeg da, for de _gjør_ faktisk en god jobb og luker bort _mye_ dritt(!!) det er greit og være foruten.. :)

Ja det er jo også en mulighet, men da kommer også det at når du bruker fornuften og søker etter ting, så kommer det opp mange tråder hvor det ikke står noe bra om temaet, som du igjen må bruke tid på å se igjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good.! Er vel sikkert fler her også.. Men denne blir vel slettet før fler får svart :P

Hvor skal du hen med dette innlegget? 100% piss. tråder blir sletter helt uavhengig av hvor mange slike komentarer det er i tråden.

Er det bare meg som har mistet masse tips pga de sletter ting uten varsel!?

Vi burde få en generell snakke topic.. Av og til kan det være arti å slå av en prat med fler uten at det skal bli sletta pga det ikke handler om AKURATT et problem eller spm.. Hatt en historie topic eller no.!

som oftest blir trådene stengt.

men er innlegget helt på tryne og alt er feil, blir gjerne hele tråden slettet.

spesielt hvis personen som poster har vært et problem fra tidligere.

hvis du ønsker å slå av en prat, anbefaler jeg irc-kanalen #bilforumet.net, eller bruk msn.

no offense til protest-gutta men jeg har ikke hatt noe problem med at mine tråder blir sletta..men er dumt når folk mister infoen sin, kanskje noe å begynne å ta hensyn til?

vi kan desverre ikke ta hensyn til hver enkelt på forumet.

her må folk følge rettningslinjene, eller ta konsekvensen av feila.

det er feila man lærer av, det sa sikkert til og med kjøreskolelæreren til dere.

KAN DU FÅ STILLT DEN KLOKKEN, den er minst 45min for rask. Tenkte når du først er her inne å svarer på spørsmål så kan du vel ta tak i dette også.

vi har stadig problem med denne dumme klokka. skal få tatt en titt på det igjen.

du kan kanskje legge om surfevanene din på forumet også.

som eks å trykke Hurtiglenker - dagens innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mange releer det er i en bil? skriv mer spesifikt HVILKET rele du har problemer med, sånn at folk kan søke det opp etterpå og finne det ut uten at de må skrive tråd om det! Og har du forresten søkt etter om det er tråder om det på forhånd ?

Edit : Ble det andre tråden din om rele stengt? eller kan du fortelle meg og de andre her hva du gjorde og hvordan det er med den nå ?

Ja jeg vet det er mange releer i en bil....

Vet at jeg kunne skrevet mer spesifikt om problemet i tittelen, men det går da an å vise litt skjønn? Er greit at dere sletter titler som f.eks HJELP eller "oi da", men relespørsmål synes nå iallfall jeg var bra nok tittel... :hellothere:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det er mange releer i en bil....

Vet at jeg kunne skrevet mer spesifikt om problemet i tittelen, men det går da an å vise litt skjønn? Er greit at dere sletter titler som f.eks HJELP eller "oi da", men relespørsmål synes nå iallfall jeg var bra nok tittel... :hellothere:

Men når du vet det selv, hvorfor gjør du det ikke bare med en gang? så slipper vi å gjøre mere arbied og du slipper irritasjonen med at den blir borte. er på måte en vinn-vinn situasjon.

Tar vi det litt på skjønn med det der, så kommer neste og mener vi skal de igjennom fingrene på det, og neste på ditt osv. og tilslutt blir det bare rot og klaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du vet det selv, hvorfor gjør du det ikke bare med en gang? så slipper vi å gjøre mere arbied og du slipper irritasjonen med at den blir borte. er på måte en vinn-vinn situasjon.

Tar vi det litt på skjønn med det der, så kommer neste og mener vi skal de igjennom fingrene på det, og neste på ditt osv. og tilslutt blir det bare rot og klaging.

Ikke for å være komplett rasshøl eller kverrulant, men jeg har 3 relé-"funksjoner" i den ene bilen min jeg ikke vet noe om, hva de er, eller hva slags funksjon de har. En som det ikke er noe på, et som jeg ikke vet hva er til, og et som er ødelagt som jeg heller ikke vet hva er. Hvis jeg da skriver som topic følgende: "Jeg har reléproblem på bilen" er det da en feil topic?

Jeg skjønner at dere er ganske regide når det gjelder kjøp og salg/bytte, useriøse tråder og elendige topics, men jeg må ærlig si at dere lar VELDIG mange topic f.eks. gå uten at dere sletter/stenger den.. Så hvordan er det dere moderatorer tenker? At dere bare tilfeldigvis stikker innom en forumdel og stenger de respektive trådene i det og det forumet? Eller hvordan går dere det?

Takker for svar, vet du:) Alltid glad for respons=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være komplett rasshøl eller kverrulant, men jeg har 3 relé-"funksjoner" i den ene bilen min jeg ikke vet noe om, hva de er, eller hva slags funksjon de har. En som det ikke er noe på, et som jeg ikke vet hva er til, og et som er ødelagt som jeg heller ikke vet hva er. Hvis jeg da skriver som topic følgende: "Jeg har reléproblem på bilen" er det da en feil topic?

Jeg skjønner at dere er ganske regide når det gjelder kjøp og salg/bytte, useriøse tråder og elendige topics, men jeg må ærlig si at dere lar VELDIG mange topic f.eks. gå uten at dere sletter/stenger den.. Så hvordan er det dere moderatorer tenker? At dere bare tilfeldigvis stikker innom en forumdel og stenger de respektive trådene i det og det forumet? Eller hvordan går dere det?

Takker for svar, vet du:) Alltid glad for respons=)

Om du ikke vet hva releet går til og du ønsker å finne det ut, så kan du jo f.eks skrive "Grønt rele i førerdøra noen som vet hva dette gjør" så får du jo svar om det er noen som vet hva det grønne releet i døra er til. istedenfor å skrive "Rele" eller "relespørsmål"

Jeg er ofte innom forumet og ser etter tråder som strider med reglene som er satt. de første par ukene jeg var moderator, så gikk jeg inn og byttet topicen på trådene, men dette ble for tungvint og mye arbeid i lengden, så da ble det en annen løsning til slutt. Nå hører det også med til historien at jeg tok opp temaet rundt 200 delen LENGE før jeg ble moderator, som dere kan se i den tråden som er blitt klistret i 200 delen.

HUsk nå at vi også får inn rapporter på tråder som brukere mener er feil, som vi ser på og vurderer utifra reglene for forumet.

Uansett hvordan vi arbeider eller hva vi gjør, så er det noen på forumet som føler seg urettferdig behandlet og klager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var forgassertråden du snakker om, så må du bare lære deg at kjøp&salg ikke foregår her. Hadde du postet tråden der det hører hjemme, så hadde du beholdt tråden din og dermed løsningen. Følger du ikke reglene så er det bare deg sjøl det går utover og det fikk du vel bekreftet her.

Det var ikke spm om å kjøpe.! Det var et spm om noen hadde en å låne meg.! Kjøp hadde jo ikke vært aktuelt etter jeg Skrev at jeg bare hadde 22kr.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ikke det alltid er relevant med hva andre synes.. Så kan det være relevant for noen andre her inne.!!

Av og til er det ikke så lett å vite hvordan man skal ord legge seg heller.. Ikke alle som er like flinke.. Det er ganske merkelig når man sitter å skriver i en topic.. Så blir den slettet mens du holder på å svare.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår