LBLur Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg tenkte jeg skulle kjøpe infinity anlegg til bilen. spiller det fint ? trøkk? noe som spiller kraftigere å finere som noen kan ambefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Uten at jeg har hørt på det selv, så sier folk at Kappa serien spiller veldig fint, og gir en del trykk uten at det koster deg en formue. Men som sagt har jeg ikke hørt det selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ligg unna forsterkerne, er hva jeg har hørt... Har bestilt Kappa-frontsett selv, venter i spenning på å få dem. Og så må jeg få bilen tilbake fra verkstedet, så jeg får montert dem :D Editert: Høyttalerne blir regnet for å være noe av det bedre i sin prisklasse (jeg betaler ca. 750,- for 4" toveis Kappa fra USA, men veil. ligger en del høyere. Tror 13-1400,-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg tenkte jeg skulle kjøpe infinity anlegg til bilen. spiller det fint ?trøkk? noe som spiller kraftigere å finere som noen kan ambefale? Kan da kanskje ordne en demo av infinity anlegg jeg om du ønsker :) i Arendal vel og merke Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legend Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg tenkte jeg skulle kjøpe infinity anlegg til bilen. spiller det fint? trøkk? Tester et nytt oppsett i front og har presis fått satt inn Infinity Kappa 42.7i som mid/high. Dersom du kommer til Oslo så kan jeg sikkert få ordna med en demo av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg