maxstyling Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har mistet lappen:/ for en liten perioden, for en tid tilbake. Måtte også ta ny oppkjøring,siden det var i prøvetiden. Noen som vet hvordan det fungere med den nye oppkjøringen?..kan jeg bestille oppkjøringen FØR tiden går ut, slik at jeg får oppkjøring på den dagen tiden går ut?:)..eller må jeg vente med å bestille til tiden har gått ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hei .. Jeg fiksa isåfall så alt var klart til den dagen jeg "fikk" kjøre opp igjen, var ikke noe problem og ordne alt på forhånd nei ;) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxstyling Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 okey, suverent;) hva gjorde du og hvordan gikk du fram:D? takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Dama tok bare kontakt med kjøreskolen hun brukte når hun tok lappen og sa hun trengte en ny oppkjøring.... var ikke noe spess som måtte ordnes. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 okey, suverent;) hva gjorde du og hvordan gikk du fram:D? takker hmm, mener jeg bare stakk på biltilsynet og bestilte oppkjøring til den dagen sperrefristen gikk ut ...og tok 1 kjørtime først, så rett til oppkjøringa etterpå :) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Måtte du ikke ta teorien på nytt? Det må vist jeg, og det suger jo litt. Siden jeg ikke kan ta teorien før sperrefristen er over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jeg måtte isåfall ikke ta teorien på nytt :) mista kortet i 8 mnd .. hadde kanskje noe med prøvetida og gjøre ? Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg mistet den for 2 mnd siden, har 1 igjen. Må ha teori og oppkjøring på nytt. + 1-2 timer med skolebil for å få låne bilen. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg