benger Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har nå skaffet meg en bil. Gikk egentlig bare å dagdrømte en del, for jeg har ikke lappen, heller ikke jobb..det må skaffes fort. Så kom jeg over denne, og da bare måtte jeg ha den! ble vell et impulskjøp kan man si. Noe småplukk er det jo,den begynner tross alt å bli noen år. Dette er bilen: - 1991 BMW 520i 24v. - 216.000 på tellern da jeg kjøpte den - 8,5x17 Borbet A (sommerdekk) - Ac, cruisecontrol, el ruter foran, varmeseter, skinninteriør med armlener^^ (bildene taler for seg;)) - hvite blinkere rundt om ..ellers for det meste originalt. Motoren går som en drøm. Har ikke fått tatt så mange bilder, men fler kommer etter hvert. (beklager noe dårlig kvalitet på bildene) Bilen er helt svart. (BMW-Schwarz) og ser veldig blank ut, ennå den ikke har blitt polert og grundig vasket. Har bare satt på sommerdekka på den ene siden for morro skyld, for å se hvorden det ble;) Er en del E34'er ute på veien, og her kommer altså enda en;) Hva syns folket? :smilbmw: Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 grattis med ny bil=) var fin den da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Takker:) er veldig fornøyd med den selv, ikke mange av den typen med sånt interiør f.eks ;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Halla Bengy boy ;) Grattis med fet bmw, digger interiøret! :) -Simen Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Flott bil Benger;) Bor ikke så lang unna jessheim så kunne kommet å sett på den en dag... send meg en PM med nr ditt så ringer jeg deg en dag jeg skal innover... blir nok i helga siden jeg bor på Lena:( i ukene... Fin Bil;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Petter jo, der var du! :P Hehe Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hehe ja;) Simen hvem? :P Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kem du tru! Brunstan væll! :P Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Månn Onkel Simen!! hihi:P Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 gratulerer. driver å leter etter en slik bil nå jeg å:worshipbm: interiøret er jo slik jeg drømmer om nesten:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ja den var sinnsykt fin, Du må komme deg "hjem" Benger! ;) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Flott bil Benger;) Bor ikke så lang unna jessheim så kunne kommet å sett på den en dag... send meg en PM med nr ditt så ringer jeg deg en dag jeg skal innover... blir nok i helga siden jeg bor på Lena:( i ukene... Fin Bil;) mårn! Jo takk:) ...ja, skal sende deg en pm med nr og sånn..så er det bare å komma vettu;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 gratulerer. driver å leter etter en slik bil nå jeg å:worshipbm: interiøret er jo slik jeg drømmer om nesten:D Takk;) bestemte meg for lenge siden at jeg skulle ha en sånn med skinn... ser mye mer påkosta ut da, også lyst skinn syns jeg var prikken over i'n;) er ganske sjeldent tror jeg, har hvertfall ikke sett mange med sånt interiør, vet om en her på forumet som hadde en e34 med lyst skinn.., bare å lete lenge, så dukker det nok opp en ..hehe Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 gratulerer med BMW ;) svært få 520i'er med skinn og ac! hvertfall ikke mange E34 i det heletatt med treverk... har et helt sett liggende i eske, så har bare sett det løst, men aldri montert... fikk litt delte meninger om det men =P når blir bilen i daglig bruk da? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 takk!;) få det montert, sånt skal ikke ligge i esker! min mening er hvertfall at det er veldig pent med treint. i e34. mange mener det er gubbe og harry..men jeg syns det er fresht:D Bilen går på veien med rød L enn så lenge... har oppkjøring i vinterferien, så vi får se da!;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg