benger Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Den blir dritfet nå Benger! :D Nja blir nok forhåpentligvis en 320 eller 325 håper jeg :) Hadde jo vært fett med en 94' 325 med 170 gamp i ræva :D 192hk for å rette på;) gamle 2.5 litern hadde 170 gamp... Gleder meg til å få på sommerdekka til våren, kjedelig med det som er på nå.. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 192hk for å rette på;) gamle 2.5 litern hadde 170 gamp... Gleder meg til å få på sommerdekka til våren, kjedelig med det som er på nå.. Jasså? More muscle, more fun :D Hehe :) :offtopic Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Lite spørsmål.: er det 3W lyspære som skal være til "vriderne" på varmeapparatet ? ligner pæra på parklyspæra bare at det er 3w istedet for 5w ? Det er bare å dra den gamle pæra rett ut, og dytte inn den nye ? http://norway.schmiedmann.com/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=11&ModelID=19&CategoryID=24&MasterProductGroupID=52&ProductGroupID=92&ProductID=628&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d11%26ModelID%3d19%26CategoryID%3d24%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Lykter+og+blinklys+inn+%2f+utvendig Skal bestille Schmiedmann skiltholdere, og nytt BMW emblem til panseret mitt;) koster en del tilsammen inkl frakt men.. hadde jeg kjøpt pæra alene til 15 kr eller noe, + over 100 i frakt kan jeg like så godt kjøpe noe annet godteri og!:) Fant også forresten komplett skinn interiør(sort) til rundt 8000,- inkl dørplater. hvis noen lurte på det Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Lite spørsmål.: er det 3W lyspære som skal være til "vriderne" på varmeapparatet ? ligner pæra på parklyspæra bare at det er 3w istedet for 5w ? Det er bare å dra den gamle pæra rett ut, og dytte inn den nye ? skal være riktig denne ja;) med for mye watt så smelter d inni dær, og d er neimen med ikke mange wattene som skal til:( Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 håper det passer da! men det skal ikke begynne å smelte plast av en 3watts pære vell !? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 håper det passer da! men det skal ikke begynne å smelte plast av en 3watts pære vell !? hehe, nei d bør d ikke, men d kan faktisk d av ei 5watts, er trangt inni dær, å ei pære utvikler varme uanz om den er på 2 eller 5w, ikke mye selff, men d kan bli varmt nok dessverre. Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 I bakruta er det jo varmetråder, men det er bare 3 av dem fungerer... en midt på, en litt ovenfor og en nesten nederst. Noen som vet noe om hvordan jeg kan fikse på dette? hørt at det går ann å få tak i noe man kan "male" over tråden slik at det blir kontakt hvis det er et lite hakk eller brudd på trådene. Eller er det noe annet som kan gjøres ? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 I bakruta er det jo varmetråder, men det er bare 3 av dem fungerer... en midt på, en litt ovenfor og en nesten nederst. Noen som vet noe om hvordan jeg kan fikse på dette? hørt at det går ann å få tak i noe man kan "male" over tråden slik at det blir kontakt hvis det er et lite hakk eller brudd på trådene. Eller er det noe annet som kan gjøres ? Gå i sminkeskapet til mordi og finn litt blank neglelakk. ;) Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 takk for tipset;) eller bare kjøre på med Elektro-teip ! " ha ha " Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 mener du skal få sånn guffe av noe slag som du har på over bruddet for å få binde dem igjen, men hvis det er kun 3 som fungerer? ny bakrute? koster 1000lapp ? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Da har jeg endelig fikk lappen! fikk den i går, på bursdagen min!;) så har vært ute å kjørt en del allerede, det er en fryd! liker bilen mer og mer for hver dag som går! Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Grattulere. spinn med måte:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Da har jeg endelig fikk lappen! fikk den i går, på bursdagen min!;) så har vært ute å kjørt en del allerede, det er en fryd! liker bilen mer og mer for hver dag som går! grattis da færsking;) hehehehe Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 artig forrige helg da bård... Litt drifting på lavt nivå foran purken og sjåfør for babes og greier:P hehe... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 foran blå var ikke meningen..:heyyou: men... nå er det lekk i et av bensinrøra mine. må fikses fort. syns den har brukt altfor mye bensin så. vanskelig å bytte slike rør eller? lekkasjen kommer fra det lille røret som ligger på siden av tanken under ved hjulbuen på høyre side bak. skal prøve å sveise litt tenker jeg..alacocaina neia. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg