benger Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Greit det;) haster ikke ennå, blåser varmt, men skal skjekke det ut... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Simons katback eksos er absolutt å anbefale! fadern har et slikt på sin E34 520i, og det er merkbar "effektøkning" og turtallsvillighet med det og K&N innsatsfilter! kan sende deg bilde av det om du ønsker, da det er oval stuss på det! Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Akkurat det jeg har tenkt på! kn innsats og simons med oval tupp ;) send gjerne et bilde:) hvordan er lyden? vil ikke ha sånn overdreven bråk liksom..hehe.. og man merker det godt effektmessig altså? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Fin bil, fin fargekompinasjon ekstriør/interiør.. Felgene var feite og:) Ikke trykk på noe stygg plast da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takk takk:) nei, skal holde meg unna plastikken, bare feit glassfiber skal på! neida!. eneste jeg kanskje setter på etterhvert er M5 fangere og skjørt, når lommeboka strekker til;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det noen forskjell på Angel Eyes og Deamon Eyes? På koed.dk ser jeg slike lys, men det står deamon eyes? er de litt mørkere enn angel eyes? eller tar jeg feil nå? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det noen forskjell på Angel Eyes og Deamon Eyes? På koed.dk ser jeg slike lys, men det står deamon eyes? er de litt mørkere enn angel eyes? eller tar jeg feil nå? Hehe, lurte på det samme.. tenkte mørkt og rødt da jeg hørte om de.. mange som har sagt at de her litt "flate" i underkant.. ellernoe, ikke vet jeg.. heheheheheh... :lol: Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Har nå kjøpt nye dempere foran,(den gamle på venstre sia var ødelagt) og kupefilter, det ble byttet i dag. Demperne blir byttet i helga. Demontert alt som trengs for å bytte ut filteret... Her satt det gamlefilteret... 1 kr til de som gjetter riktig på hvilket av filtrene som er det nye... Nytt filter instalert... Og de nye demperne... Senkefjærer kommer utpå våren en gang håper jeg;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Fett Bård;) Kommer på Lørdag formiddag en gang jeg tenker jeg og bytter bremser og glåmer litt... det blir en kebab da vel? hehe;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg klarte selvfølgelig å bøye noen av finnene på radiatoren inni der som man kan se på bildet...Filteret butta borti fordi det er veldig trangt å få det inn pga skjev inngangsvinkel. Kan dette være skadelig? Tenkte på overoppheting, eller kanskje lekkasjer? trenger svar på det fort... ikke veldig lyst til å kjøpe ny radiator(koster flesk) og ta i fra hverandre halve interiøret...:shake Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hmm, bare pass på så det ikke kommer sprekk på rillene.. kan være kjipt.. :( Så utroooolig trangt ut inni der. hehehe :wonder: Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 jevlig trangt der ja...ugjennomtenkt løsning. så mye klunder for å bytte et såpass viktig filter(eller bare meg med lite erfaring:boxers ), også risikerer man å måtte ut med hele varmeannlegget..hehe. Tror det kun bare er bøyd. Skal skru opp i morra og skjekke om det er noe lekkasje der...det merker man jo fort. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Pinjongen og jeg holdt på uti garasjen hos meg på fredan og skifta bremseskiver og klosser bak. Var jammen på tide ja! Takker for hjelpa;) Gjett om det ble godt med en kebab på kvelden da!:yummy: Bilder kommer når jeg får somla meg til å legge over fra kameraet... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hvordan mistenkte du at d var pollenfilteret ditt? blåste d ikke, eller ble d ikke varmt inne i bilen? eller var d noe annet? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Vedlig pen 5'er det der. Interiøret var jo deilig, selv om jeg ikke er den store fan av treverk. Så veldig strøken ut hele bilen : Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg