benger Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Her er noen nye bilder av bilen min, ikke nyvaske, og ikke de klareste bildene, men prøvde meg hvertfall;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Nais bilder! ;)Bilen din er svææært pen! :) Mangler bare en pen krom stuss i rompa nå så er den vel engentlig ganske komplett :) Har du xenon i nærlysene dine? eller må jeg ha briller? :P Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Takk!:) Krom stuss i rompa kommer på tirsdag! kjøpt en effektpotte med oval endestuss, skal bli bra tenker jeg. Er bare vanlige blå H1 pærer i kjørelysene.. 4500k "Xenon-look":cool: Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg