Gå til innhold

Fått meg bot 1 meter unna min egen gårdsplass..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan jo selvsagt prøve å slippe boten, jeg prøver selv hvis jeg blir tatt, men du får vel stå i garasjen neste gang ;)

Ut i fra tegningen, som sikkert er 100% i skala, hehe, ser det ut som om du kan være til hinder når noen skal snu. Bruker personlig å kjøre overhenget ut i grøften (hjulene blir jo da igjen på asfalten) når jeg snur, så sant det er mulig.. Men men, sure penger når du står så nærmt din egen garasje

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo selvsagt prøve å slippe boten, jeg prøver selv hvis jeg blir tatt, men du får vel stå i garasjen neste gang ;)

Ut i fra tegningen, som sikkert er 100% i skala, hehe, ser det ut som om du kan være til hinder når noen skal snu. Bruker personlig å kjøre overhenget ut i grøften (hjulene blir jo da igjen på asfalten) når jeg snur, så sant det er mulig.. Men men, sure penger når du står så nærmt din egen garasje

Ja, jeg hadde også blitt å holdt til venstre når jeg skulle snu på den plassen der, men det gjorde ikke sjåføren av søppelbilen.. Derfor han plagdes..

Må parkere slik som på tegningen, da gårdsplass/garasje er ganske så full. Uttafor garasjen har jeg en bmw, en ford, en suzuki og en audi. Da er det fult der. I garasjen har jeg en ascona, en suzuki og 2 volvoer. Da er det fult der.. Hele gårsplassen er på ca 100m2 og garasjen er 85m2... Er ganske trangt om plassen rundt her da...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttafor garasjen har jeg en bmw, en ford, en suzuki og en audi. Da er det fult der. I garasjen har jeg en ascona, en suzuki og 2 volvoer. Da er det fult der

Høres ut som en skikkelig ful bilpark du har ass :D (Ful = teit/dum) svensk for de som ikke skjønte det :hello: :hammer

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider