Gå til innhold

5,25" frontsett ønskes kjøpt!

Ranger emnet

Anderslien

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe et nytt frontsett til min E34. 5,25" mellomtone og diskanten kan ikke være større en 1,5" tror jeg... Mulig den ikke kan være større enn 1". Vil ha et sett som det er fin og ren lyd i og som kan spilles høyt. Har tenkt å bruke kun spilleren. Ikke noen ekstra forsterker eller noe sånt.

Skrik ut hvis du har et :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er komplett med alt det ja, meget lettdrevet så du får mye uten ekstra forsterker:) det er konstruert med tanke på å erstatte orginale høytalere, å gi mye ved bruk av kun spiller:)

Høres jo bra ut det, men jeg vet ingenting om merket da. Er litt skeptisk til å kjøpe merker jeg ikke vet om, fordi det har jeg fått igjen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forhør deg gjerne rundt om her på forumet:) Hertz er et skikkelig gromt italiensk merke, du har sikkert hørt om audison forsterkere? dette er samme firma, de overlater ikke så mye til tilfeldighetene:) å jeg anbefaler heller ikke noe jeg ikke kan stå inne for:) men dette er jo selvsagt et rimelig alternativ, men om du har tenkt å bruke det på spilleren, ser jeg ikke noen god grunn til å kjøpe noe dyrt da du ikke vil få utnyttet det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si det så enkelt at Hertz leker ikke bilstereo :-)

Alt fra Hertz er meget gjennomtenkt og de har en kvalitetssikring som er helt rå på alle sine produkter.

Dette kan trygt anbefales.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone