rosso Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 heisann ser at det er noen som har lagt ut litt info å bilde av merca si så her kommer det en til :P jeg har vært så heldig at jeg endelig fikk kjøpt drømmebilen min etter 4 år hehe, har selv hatt den i over 1 år nå og er strålende fornøyd. her er litt info: -Det er en 190E 92 modell med en 1,8 l og automat. -Fargen er rot mica ( metallic perleeffect ) lakkode 569. original lakk. -Effektannlegg 2*3,5". -Sommer felger: routequipe motorsport 215/45-17 -Vinter felger : originale lettmetall 195/65-15 -Unerstell: 40mm jamex senkefjører Justerbar gule koni dempere -Extra: el.vinduer el. soltak el. speil el antenne 2+2 skinn recaro fra 90 mod 2,5 16v momo champion ratt ute temp måler varme i forsetene sort polert finish på alle overflater elektronisk startsperre Her er noen bilder av " GO BILEN" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Veldig fin 190! Lyst å spandere det interiøret på en liten stakkar som meg? Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hehe det er jo lov å drømme da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har alltid lurt på hva det blå inne i blinklysa er. Kanske du kan gi meg et svar på det? :) Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 for å være helt ærlig så har jeg ikke peiling. litt snålt at det er blått i grunn for de lyser jo orange :P men ser tøft ut da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja... det skal du ha..den var veldig fin og strøken..kan eg spøre kordan det er og kjøre med 40mm senking..det eg har lyst og senke min også med... Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 det er ikke noe problem i grunn, for meg i hvertfall, men for å gi et par tips så er det vell greit å la være å kjøre med full bil over fartsdempere viss du ikke har veldig harde dempere/fjører. kommer jo også litt ann på hvor store felger du har, selv har jeg 17" med 215/45 dekk. anbefaler å ha 215/40 viss du har 17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har alltid lurt på hva det blå inne i blinklysa er. Kanske du kan gi meg et svar på det? :) skal prøve å sjekke opp det hehe er sikkert ikke noe spess men ble jo litt nysgjerri selv å hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 skal prøve å sjekke opp det hehe er sikkert ikke noe spess men ble jo litt nysgjerri selv å hehe :P altså du får jo kjøpt orange pærer å så det er nok bare selve "filmen" i pæra som har annen farge, sikkert fordi det er penere eller no i den dur hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laser Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Skinn? har du AC?:p fatter ikke att folk setter svart helskinn i biler uten AC!:p Det e håpløst om sommern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ja det er recaro skinn inni den, ac har jeg ikke men det er faktisk ikke så ille, for alle rutene i merca er lakkert på det lyseste. men selvsakt hadde det ikke skada å hatt ac men men :P Er jente jeg vettu, ikke fult så kravstore.... eller..... hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laser Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hehe :P du liker å blir svett i ræva? leiter etter skinn til min 190 å! men ska ha lysere skinn å ac da ;) pen din bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hehe så du tenker dine tanker da ja hehe tror nok ikke det du! bor i trøndelag også er ikke så veldig bra været om sommeren ;P takker for det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 har vurdert å sette på en bakrute senker da, men blir det pent tro?? hmmm noen som har ei meining om d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 har vurdert å sette på en bakrute senker da, men blir det pent tro?? hmmm noen som har ei meining om d? det blir nice. hadde det på min en sommer. å den skal på igjen:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg