Rally Koffen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Har alltid lurt på hva det blå inne i blinklysa er. Kanske du kan gi meg et svar på det? :) Det er diadempærer :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hvor får man kjøpt slike? Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 det blir nice.hadde det på min en sommer. å den skal på igjen:D hmmm tja kansje jeg skal prøve det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 du får sikkert kjøpt det på mekonomen eller på autohuset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ser mange som har diadempærene, syns det er stygt med det blå skjæret inni lykta, heller slike krom, eller enkelt å greit, lakk utapå de oransje med hvit lakk, funker det også. Fin W201 forresten, Mamma har en 1991 1,8, med manuell, men syns faktisk denne motoren virker sprekere med automat faktisk, pleier å være motsatt med slike pinglemotorer. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 takker for det ja :P jeg syns den er ganske sprek i grunn men sikkert fordi jeg kjørte diesel bil tidligere hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201_034 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har alltid lurt på hva det blå inne i blinklysa er. Kanske du kan gi meg et svar på det? :) hehe det vet jeg.. :) pæra er orange men har en "krommhinne" uten på den som det er blå skjær i.. anbefaler ikke å bruke det.. :P blir stoppa en haug med ganger og lensmann er rykenes gal men du sier og viser han det lyser jo orange.. og da vet han ikke hva han skal gjøre :P så du kan få bot og må styre får å få tilbake penga eller drite i det.. mitt råd i allefall.. Siter _____________________________________________ Menn Med Hjærne, Kjører Bil Med Stjerne! 90' mod 190E 2L (prosjekt) 86' mod 2,3 16v (vrak..) 87' mod 2L (delbil) 90' mod BMW 5'er (E34 bruksbil med 375 på teller'n!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 kjøpte meg slike diadem pærer jeg. var litt smådyre:P skal bli morro å se om onkel blå stopper meg med disse:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe det vet jeg.. :) pæra er orange men har en "krommhinne" uten på den som det er blå skjær i.. anbefaler ikke å bruke det.. :P blir stoppa en haug med ganger og lensmann er rykenes gal men du sier og viser han det lyser jo orange.. og da vet han ikke hva han skal gjøre :P så du kan få bot og må styre får å få tilbake penga eller drite i det.. mitt råd i allefall.. jeg har blitt stoppa X antall ganger men har aldri nevnt blinklyspærene mine da men absolutt alt annet på bilen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 han kan jo ikke si noe når det lyser oransj da :P klager jo f.... på alt hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hoff mye snø til merca no ja, måtta grave den frem i mårest hehe stakkars bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Du var ikke alene for å si det sann :P Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Garasje:blunk: Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 garasje er en fin ting men du skjønner at pappa skal ha volvoen sin inni der så da blir det litt værre :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 garasje er en fin ting men du skjønner at pappa skal ha volvoen sin inni der så da blir det litt værre :/ traktorn ska stå ut må du si:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg