Adaes Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Jeg er på utkikk etter en vinge til min 200sx. Har fjerna den originale og får snart igjen bilen fra hellakkering og da må jeg ha på en ny. Har tenkt på en liten alu vinge. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan få tak i eller en annen vinge/spoiler jeg kan ha på? Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Kjøp for guds skyld ikke noen Torshov vinge eller liknende firkanta billig alu vinge. :rolleyes: Noe som hadde vel gjort susen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Jeg synes noen av de karbonvingene til topstyling er rimelig fete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Finnes jo mye å velge i Kan jo få vinger akkuratt slik som du vil ha dem. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 var mye tøft der ja, men hvem selger disse?? Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Du har PM Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg har ikke fått bil enda, men er det noen som vet om man bør stive av bagasjelokket hvis man skal montere vinge. Har lest en historie i autofil magasinet en gang. Fordi det blir jo ganske stort press når farten øker kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg