Gå til innhold

Volvo 300 inspirasjonstråd

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får du no gromt driverk til dem eller??

 

Haaken har rett, men det er mange lure løsninger der ute, f.eks:

Makkiver has a 228mm sintered clutch disc from VW Golf in his 360 turbo. Pressure plate is a Sachs Turbo 228mm. He says that it was a bolt on job, bores were same, he used 0,7-0,8mm washers as a shim plates and it works good.

 

Det samme med understellet, mye lure løsninger ute å går

 

 

Men de fungerer bra nesten orginalt også, som denne 340`en (1,7)

19112006019.jpg

spec as follows

cut front springs

blocks at rear

lsd by MIG

bucket seat!!!!

other than these mods it is completely standard 1.7!!

 

Kom vist inn blant de topp 8, i en konkuranse mot 30 andre biler twin drifting og det var tørt..

 

 

En 360\340 er tydeligvis fin som en billig learner drifte\slæddebil. Med mere hk, sperre, stivt understell og en god fører tror jeg faktisk det går ann å konkurere på drift-battle treffene til sommeren

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En 360\340 er tydeligvis fin som en billig learner drifte\slæddebil. Med mere hk, sperre, stivt understell og en god fører tror jeg faktisk det går ann å konkurere på drift-battle treffene til sommeren

 

 

Jeg anser det som et løfte;)

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

 

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikdev, Clutch er jo ett lite problem.. Værre med drivverket... diffen, stikkakslene, drivknutene og girkassa spruter jo lett..

 

Oslo Cardanservice (er det ikke det det heter?) kan kanskje lage bedre drivknuter og stikkaksler.. Og kanskje du får modda inn en 240 lamelldiff.. Det har jeg sett tidligere..

 

Og Sellholm M47 innmat?

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår