Gå til innhold

Volvo 300 inspirasjonstråd

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

Det blir jo helt på trynet feil med stive fjærer da, må ha stive DEMPERE. Og da kan man tenke på fjærer..

Dette er dessverre ett problem på 360. Derfor burde du sjekke ut SPAX coilovere, de driver jo å utvikler ett slikt sett.

Ja det er klart, om du leser spec listen hans så ser du han har noe som heter asa coilovers foran, og gassdempere som er bygd om til coilovers bak

Sikkert vanskelig å få noe sånt optimalt, spesielt på 300 serien hvor det er lagd så lite motorsportsdeler\tuning deler. Hvordan oppsett har de som kjører den nederlanske 300 cup`en, mon tro?

Når skal spax være ferdig med sitt sett?

Fant ett par filmer:

Se volvoen får mere fart enn supraen:kiddie

http://media.putfile.com/Ace-Streeto1

http://media.putfile.com/Ace-twin-streeto

Bygging av fin, rengnværs slædder:

http://www.driftworks.com/forum/showthread.php?t=23076&page=2&highlight=destiny

06-09-06_1233.jpg

17-09-06_1817.jpg

Litt slapp i fisken:

DSC_0119.sized.jpg

11-09-06_1642.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var ikke SÅ slapp da.. Værre hvis den ikke hadde fått sladd tror jeg :P hehe.

Når Spax skal være ferdig aner jeg ikke. Hør med han "PIMP" på 300mania, han som har den hvite 3 dørs 340'n..

De i holland kjører med noe mellomlegg mellom fjærvindingene, det blir jo helt på trynet.. Leste om det på 300mania det og..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Spax skal være ferdig aner jeg ikke. Hør med han "PIMP" på 300mania, han som har den hvite 3 dørs 340'n..

Han er "Guruen" for 340 gutta i UK

De i holland kjører med noe mellomlegg mellom fjærvindingene, det blir jo helt på trynet.. Leste om det på 300mania det og..

Sofistikert racing oppsett....

Hardt:

1272176-bilde1-dscn02921.jpg

Og brutalt:

0046.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kan noen si meg hva de felgene som står på den hvite "driftmoto" 340`n heter? Og hvor kan man få tak i sånne?

Det er sikkert minilight felger, Mine\Rota felgene har ikke like mye kant. Kan få kjøpt minilight`s\kopier i norge til en grei penge!

Er en nettside\butikk i norge som har mye minilights, de selger deler og styling til mini, husker ikke adressen og jeg orker ikke lete den opp nå. (ikke så gøy å sitte +40 grader på pc.....)

Den siste der så rimelig barsk ut gulbrandsen!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider