Gå til innhold

Volvo 300 inspirasjonstråd

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Jeg vet, men det skulle visst være en easy peasy jobb å få dem til å passe, men nå er dette england. De er ikke akkurat kjent for åvære så nøye med finishen...Jeg sier bare Tramp Drift...

 

B14? Drifting begyner å bli ett litt vidt begrep, han kan da umulig slædde på tørr aslt med en b14??

 

Femmer hadde vert genialt, tror noen hadde lurt på hva som sitter i bilen bare av å høre lyden.

 

Hehe, ja.. tøff lyd i de.. en helt greit trimma N/A femmer, det hadde vært no.. :)

 

Vel, de kalte det drifting, har aldri sett han har sladda rundt, men.. har en liten film der han tar piruetter og burner, iallefall.. har ikke så mye problemer me det.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja.. tøff lyd i de.. en helt greit trimma N/A femmer, det hadde vært no.. :)

 

Ja det hadde vært skikkeig knall;) jeg har lyst på en skikkelig bygd N/a selv jeg, men blir sikkrt noe med en snurre, billigst...

 

En annen 16v`er.. Minilights er nesten litt for populært:knock: :

volvo1_edited.jpg

 

volvo2_edited.jpg

 

Sånne leker og bamser har alle rånerne her nede, jeg spår det blir en trend bland JDM fansen her hjemme også:

volvo4_edited.jpg

 

Me want:

volvo5_edited.jpg

 

volvo3_edited.jpg

 

volvo7_edited.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
har du no mer info angående denne bilen eller nikdev?? eller kanskje du vet. er dette de samme felgene som selges på eiker: RH cup 6x14 4-100 et33? eller er det 15" av samme slag eller et annet merke? :)

 

Skal se om jeg kan klare å skaffe litt info, er vel 14 el. 15 det der, ser ut som lakka rh cup ja. Men de har lavere inpress enn et33, nærmere 0 vil jeg tro. Pent!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bilen til en kompis:

 

"340R"

 

Clio williams 1,8

impreza bremser,

og mye annet rart.

 

Tråd om motorbytte: http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?t=4574&postdays=0&postorder=asc&highlight=340r&start=0

 

DSCF0252.jpg

 

DSCF0254.jpg

 

DSCF0251.jpg

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår