AnDtHo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 eneste kravet til bytte av seter er at de er : forsvarlig montert ! Må vel kunne skyve dem frem og tilbake og? Bilen skal kunne brukes av flere en bare eieren.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 er ikke no krav til at flere skal kunne kjøre min bil nei .... er jo opp til den som eier bilen d , kan jo lønne seg å ha de justerbare ja . Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 (man får også tak i 4-pungts belte som kan godkjennes av synet men da må de være festet i noe som er evt. sveiset fast i karroseri.. du kommer også langt visst alt sammen er tuv godkjent..men dette er ikke et must!! mvh stian Jeg har fått tak i belter og på monteringsanvisningen og TûV papirene så står det at man kan bruke de originale beltefestene, følger med en liste over hvilke biler de godkjenner med diverse innfestnings punkter. jeg har montert disse, men valgte å ha originale 3-punkts beltene montert sammen, så da byttet jeg ut de originale boltene med noen lengre som fulgte med. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 har du godkjent dette eller ?? bøtteseter ser jo veldig bra ut men det kan være en fordel å bruke litt penger på de så du får noen som er gode å sitte i :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg