maxhp Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 er det noe forsejll på en kondensator utelse eks (1f hvis alle er en )?? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Er det noen likheter mellom en bil...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Er det noen likheter mellom en bil...? Nå frykta jeg 2 nesten like svar fra deg her, og LLH i en annen tråd her:) Hehe.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er ikke sikker at jeg skjønner hva du mener, men det du lurer på om det er noen forskjell mellom forskjellige kondensatorer selv om de to kondensatorne er begge 1 farad? Da sier jeg nei, i alle fall slik har jeg blitt fortalt. Men kanskje noen vet det sikkert? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Som nevnt tidligere blir det uansett som å spør om alle småbiler er like... Forskjellene er store! Enkelte duger ikke i det hele tatt, mens andre er ganske bra. Eneste måten å vite dette på er å teste de, men det er ikke så lett for alle. Det som er viktigst er at ESR er lav, og at kondensatoren faktisk har den kapasiteten den skal ha. Er ikke ESR oppgitt ser jeg ikke noe vits i å bry meg... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 digital topp er vel en fordel:P altså display som viser spenninga osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 "Digital topp" og "lav ESR" er bra! Om det er nødvendig er jo en annen sak. Voltmeter er praktisk å ha for da har en til enhver tid oversikt over spenningen på batteriet. Etter å ha lest på dette forumet i det siste er vi vel alle enige om at et ekstra batteri av god kvalitet er den beste løsningen. Anbefalinger av merker kan andre ta seg av. Da gjerne erfaringsmessig anbefalinger! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Som nevnt tidligere blir det uansett som å spør om alle småbiler er like...Forskjellene er store! Enkelte duger ikke i det hele tatt, mens andre er ganske bra. Eneste måten å vite dette på er å teste de, men det er ikke så lett for alle. Det som er viktigst er at ESR er lav, og at kondensatoren faktisk har den kapasiteten den skal ha. Er ikke ESR oppgitt ser jeg ikke noe vits i å bry meg... Mvh Stian hva er en lav ERS? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ok kjekt å vite, er soundstream sine kondensatorere noe bra? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hva er en lav ERS? Bør være under 2 mOhm. De beste betteriene ligger rundt det. Soundstream sine er blant de bedre. Mine 40F har ESR på 1,5 mOhm, og er forøvrig kanskje til salgs... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bør være under 2 mOhm.De beste betteriene ligger rundt det. Soundstream sine er blant de bedre. Mine 40F har ESR på 1,5 mOhm, og er forøvrig kanskje til salgs... Mvh Stian Pris? :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Mine 40F har ESR på 1,5 mOhm, og er forøvrig kanskje til salgs... Mvh Stian Jasså? Kinetik på gang? :D Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jasså?Kinetik på gang? :D Mvh Pål Tja... Har vel bare funnet ut at jeg ikke kommer til å få montert de med det samme, så kan like godt selge de. Har hatt de en god stund nå så. Men takk for batteriet, får sikkert brukt det til noe :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg