Gå til innhold

Trenger hjelp anngående A3en min!!!

Ranger emnet

Doffen_87

Anbefalte innlegg

Har en A3 1.8 T 99 mod.

1. Jeg har lyst til å bytte ut høyre speilet mitt med et som er like stort som venstre speilet. I 2000 eller noe når faceliften kom på a3en så ble det satt på stort høyre speil. Noen som vet om dette har samme fester som det var før faceliften? Eller om noen har andre erfaringer med å bytte ut høyre speilet på en "gammel" a3....??

2. Min girkule ser ikke så veldig bra ut. Når faceliften på a3en kom, kom det også ny girkule! Noen som vet om denne passer inn på den "gamle" a3en....? eller om det er noen liknende uoriginale?

Takker for svar!!:thanks :thanks

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det skal være samme fester både på speil og på girkule... Ta en telefon til NBS eller møller i morra! Da får du svar og sikkert pris på det også!

Har vært på møller, de kan jo ingen ting... de klarer ikke å finne noen andre deler enn til den bilen du har reg.nr til, så jeg møtte kjøre meg en tur å lete etter en a3 med facelift...hehe.. fant det ganske fort faktisk. tok nr hans og dro opp igjen... så jeg har fått priser.. koster ca. 1400,- for høyre speilet og litt under 400,- for girkulen.. men jeg får vel ringe til NBS og høre om de har noe erfaring eller vet noe om dette.

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta på S-line gir kule når jeg var på jakt etter i min..

Da kom jeg over denne her : http://cgi.ebay.de/NEU-S-Line-Schaltknauf-Audi-A3-S3-8L-Echtleder-S-LINE_W0QQitemZ190055229875QQihZ009QQcategoryZ53958QQrdZ1QQcmdZViewItem

Syns den er penest ;)

Takk for det.. så ikke så dumt ut det der.. får vel bestille meg en sånn:D

Var det vanskelig å montere den?

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter gutter gutter....

Til speil trenger du ny ny del til under speilet. Selve festet som er montert i døren kan du bruke tror jeg.

Girkulen passer ikke med mindre du modifiserer. Da tenker jeg på s-line girkulen.

Skal prøve å finne guide til deg jeg. Vær obs på at sølvfarge ikke er sølvfarge, var i hvertfall forskjellig på s3 på pre facelift og post facelift. så det er kanskje like greit å kjøpe to speil, med mindre du vil lakke om ene.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
gutter gutter gutter....

Til speil trenger du ny ny del til under speilet. Selve festet som er montert i døren kan du bruke tror jeg.

Girkulen passer ikke med mindre du modifiserer. Da tenker jeg på s-line girkulen.

Skal prøve å finne guide til deg jeg. Vær obs på at sølvfarge ikke er sølvfarge, var i hvertfall forskjellig på s3 på pre facelift og post facelift. så det er kanskje like greit å kjøpe to speil, med mindre du vil lakke om ene.

Har fått satt på girkulen nå.. var ikke noe stress, måtte bare bytte mansjetten på s-line kulen med den originale.. ikke noe problem:D takk for hjelpen...

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider