Gå til innhold

Volvo bilradio - security code ?

Ranger emnet

hovik

Anbefalte innlegg

Hei

Akkurat gjort noe veldig dumt tror jeg. Kobla ut original radio for å se hvordan fester er for en evnt. annen en.

Når jeg kobla den til igjen ble jeg spurt om kode. Jeg tippa vilt, og brukte alle 3 forsøka kjapt. Hva gjør jeg nå ? Det er en Volvo SC-802.

( Jeg vet jeg var j... teit, men var trøtt etter lang dag på jobben )

- 1991 Toyota Mr2 ( selges )

- 2007 BMW 335i

- 2009 Honda Odyssey ( fruens )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Akkurat gjort noe veldig dumt tror jeg. Kobla ut original radio for å se hvordan fester er for en evnt. annen en.

Når jeg kobla den til igjen ble jeg spurt om kode. Jeg tippa vilt, og brukte alle 3 forsøka kjapt. Hva gjør jeg nå ? Det er en Volvo SC-802.

( Jeg vet jeg var j... teit, men var trøtt etter lang dag på jobben )

Eneste du sikkert kan gjøre er vel å gå til volvo og få de til å finne ut av hva koden er.

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde akkurat det samme og fikk den 4 sifra koden fra volvo , men den funker ikke etter at du har tasta den feil 3 ganger ...

så du må gi den til volvo som sender den inn til noe service greier å låser den opp der

simple

Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy ..

Derfor denne singatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper heller ny headunit.

Er uansett krøkkete å ikke ha cd spiller slik som den som står i nå er.

Er det noen som ved om original "subber" i bagasjerommet er aktiv eller passiv, og evnt. om det er delefilter i den ? ( mao, hvordan benytte den med annet enn volvo headunit )

- 2007 BMW 335i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Føler at dette spørsmålet ligg såpass nærme, og at trådstarter har fått svar på sine spørsmål, så då fyrer eg laus:

Volvo har standard din-størrelse på sine originale spelarar vel? I min v40 t4 sitt ein original dobbel-din spelar, og den dobbel-din dvd-spelaren eg har tenkt å putte i såg mykje smalare ut? Eller må eg bruke ei ramme/overgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dobbel din i V40'n.

Vet noen om subbern i bagasjerommet er aktiv eller passiv ? ( og hor lett den er å benytte med annen headunit )

Ang. Security koden. Lot bilen stå med nøkkelen i tenninga ( pos 2(?) ) i 2 timer, og stakk til Volvo forhandleren, og fikk koden der. Den lå allerede inne på systemet deres.

- 2007 BMW 335i

Lenke til kommentar
Del på andre sider