eXigo Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Vil selge eit sett felg/dekk. Dei har vore i bruk i ca 4,5 månad og framstår som fine. Einaste er at den eine felgen er pittelitt kantkøyrt, men dette er særs lite. Dekkdimensjon: 195/50/15 Et: 40 Boltsirkel: 4x100 Nypris: 5500 Eg kunne tenkt meg ca 4000 for dei, men er òg villig til å ta i mot bud til ein viss grad. Test av dekka: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=22515 Kan ta nokre "live" bilete av dekk/felg til helga, og samtidig måle kor mykje spor som er igjen. Kontakt meg via pm eller mail... krbygnes@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ingen i det heile som er interessert? Felgar kan levereast til Bergen eller der omkring om ønskeleg, og prisen er prutbar ved hurtig avgjering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hvor mye uten dekk? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Anar eigentlig ikkje.. Vil jo sjølvsagt selge det samla sidan det kan bli vanskelig å kvitte seg med dekka i etterkant. Dessuten vil det koste meg pengar å ta dekka av felgane... Viss eg seier 3500,- for både dekk og felg så er vel det på ingen måte ein upris? Lågare enn det går eg ikkje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 har du bolter, og senterringer? hva slags bil har disse stått på før? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Boltar har eg. Senterringar? Er det dei plastringane som stod inni felgen du meinar? Stod på ein Mitsubishi Lancer 96' før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har kjøpt deler fra eXigo før.. Grei fyr å hande med ! De felgene der er Gromme .. :) Bare å by ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 3500,- Kan leverast i delar av sogn, eller i mellom Sogn og Bergen. Ingen som er interesserte? Betre bilete kan takast om ønskeleg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ingen som er interessert i det heile? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg