_Kenneth_ Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei, har noen kromdeler som har blitt litt skitne og sånn.. Er ikke noen hakk eller riper, men de trenger rett og slett litt oppfrisking.. Er det Autosol og kun det som er tingen her, eller har dere noen andre tips..?? Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Polere, frem med dremelen.. vært en del poster om dette før husker jeg rett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Oki, polere med vanlig turtle wax da f.eks eller..?? Mulig det har vært før, men fant ikke noe jeg.. :( Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ta en titt her du: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=79689&highlight=polere+krom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Noen som har sett mythbusters? der polerte de krom med aluminiumsfolie og cola, med bedre resultater enn vanlig krom polish! :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Noen som har sett mythbusters? der polerte de krom med aluminiumsfolie og cola, med bedre resultater enn vanlig krom polish! :) Yepp! Det står om det på linken jeg posta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er vell værdt et førsøk det da vell? :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Noen som har sett mythbusters? der polerte de krom med aluminiumsfolie og cola, med bedre resultater enn vanlig krom polish! :) Jeg blir litt redd for å drikke Cola. Det må være noen ting oppi Cola som ikke er helt bra innvortes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg blir litt redd for å drikke Cola. Det må være noen ting oppi Cola som ikke er helt bra innvortes:) Juice er faktisk like ille som Cola ;) Autosol er fint, også Mothers Chrome Polish eller Meguiars sin Chrome Polish :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Mothers Billet Shine er det beste produktet jeg noen gang har prøvd! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg