Beinet1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei! Lurte på om det finnes noen fornuftig måte å teste pluggkablene på uten å bytte de ut og prøve med nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Tja... litt avhengig av type,så kan du jo Ohm'e de... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er nok ikke så lett det, kan ohme dem, men det kan godt være feil selv om du måler riktig.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 dess mer ohm(Kohm) dess MIDRE gnist på pluggen.....å der er altid 2 pluggkabler pr syl( som har en enkel koil å vanlig fordeler) dvs 12kohm å 15 kohm= 12kohm= kjempedåli gnist= høyt forbruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 dess mer ohm(Kohm) dess MIDRE gnist på pluggen.....å der er altid 2 pluggkabler pr syl( som har en enkel koil å vanlig fordeler) dvs 12kohm å 15 kohm= 12kohm= kjempedåli gnist= høyt forbruk Eh? Er ikke akkurat doble plugger på de fleste... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.