Gå til innhold

Min Golf 2 Er StjÅlet

Ranger emnet

T16REX

Anbefalte innlegg

Stod på busslomma på ugla (trondheim) fra Tirsdagskveld 28 nov. Var for å hente den onsdag 29 nov, men da var den borte. ikke blitt tauet bort. den er anmeldt til politiet.

hvis noen vet noe, eller ser den, vær så snill gi lyd fra dere!

DSC01901.jpg

Audi A6 2.6 V6

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt langt unna bygda her, men skal si ifra om jeg hører/ser noe. Ikke umulig at den havner i en helt annen del av landet, og ikke umulig at noen deler blir til salgs.

Kjedelige greier. Håper du finner den igjen. Legg også ut en tråd under Opplysningen om du ikke alt har gjort dette.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Skal gjøre det med engang. Og, hvis noen "plutselig" skal selge et par dobble webere, eller en 16v gti motor og sånt, så ikke nøl med å rope ut. ;)

ta å kjekk autodb, finn.no, motorbørsen osv gjevnlig: kan være de prøver å selge bilen i deler litt og litt

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så forbanna når jeg hører om at folk stjeler andres biler!!:fire: at de ikke kan la andres ting være i fred og nøye seg med det de har:deng

kjemesynd at du ble frastjelt golfen! håper du finner den igjen i god stand!! denne er antakeligvis et atraktivt objekt for å selge i deler på grunn av alle grom delene :( ikke gi opp! leit etter den over alt!

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider