Gå til innhold

Senking av A4...

Ranger emnet

mnx

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noe å anbefale når det gjelder senking av A4?

Har noen det justerbare senkesettet som selges på Autospar.no?

Bilen min er senket 60/40mm, men den er jo alikevel altfor høy i forhold til sånn jeg vil ha den

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er bilen på bildet senket 60/40?

Autospar har flere merker senkesett som alle er rimelige. Blant annet fra Supersport. Jeg har selv testet det merket og vært fornøyd. Settene innholder gas dempere fra japanske KYB (KaYaBa) og fjærer fra en svensk fjærfabrikant (Lesjøfors). Jeg byttet det settet da 60/40 ble for lavt sammen med 225/40-18. Langt lavere en bilen på bildet. Jeg fikk knapt en finger mellom skjerm/dekk foran!

Jeg har nå byttet til H/R fjærer og Bilstein dempere som senker ca 40 mm. Og bilen min (A4 Avant) er idag lavere en bilen på bildet. Største forskjellen på dette settet og Supersport er at dette settet er langt stivere.

Lykke til

BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mnx

Tenkte på det Supersport kitet du nevnte.

Supersportsettet kjøpte jeg direkte fra Tyskland og betalte 299 EUR (kampanje) + moms i Norge.. Billig og helt greit.

Han jeg solgte det til har nå kjørt 40k km. med settet og er meget godt fonøyd. Snakk med Lutz von Hase [Lutz.von.Hase@SUPERSPORT-Online.de] hos supersport i Tyskland. Hyggelig kar som også snakker engelsk. Artikkelnummeret hos Supersport er 10N124 og tar jeg ikke feil koster det utenom kampanje 349,- EUR. Er du snill får du kanskje en t-shirt på kjøpet :-)

Mvh

BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider