Gå til innhold

GrÅ Golf 2 Gti StjÅlet PÅ Ugla Trondheim

Ranger emnet

T16REX

Anbefalte innlegg

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, har ikke gjort d ennå. Har forstått det slik at de har veldig mange andre og som ringer inn. Vet ikke om jeg har helt troen på at de kan hjelpe. Eneste jeg kan se for meg at hjelper er at man faktisk kjører rundt og ser etter den. Men, jeg tror den bilen er helt forsvunnet nå. Jævla trist!

Audi A6 2.6 V6

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke gjort d ennå. Har forstått det slik at de har veldig mange andre og som ringer inn. Vet ikke om jeg har helt troen på at de kan hjelpe. Eneste jeg kan se for meg at hjelper er at man faktisk kjører rundt og ser etter den. Men, jeg tror den bilen er helt forsvunnet nå. Jævla trist!

ja, men tenk om det er 500 biler som kjører rundt å ser da :P

Var en taxi som fulgte etter meg engang. Han trodde jeg hadde stjålet bilen.

Var en lik bil som var meldt stjålet:)

jeg ville iaff ringt taxi sentralen. De er vel også innterisert i 3k ekstra :)

jaja. lykke til med bilen. Får håe du finner den

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur te Ørlande/Orkanger;P finner du ikke bilen din, har du i allefall sett mange andre golfer:)

"skal selv holde øya åpen etter golfen din" (Orkdal,Melhus og Skaun)

Martin

*04 Toyota Celica TS

*97Skoda Felicia 1.9D R.I.P(søstra lånte bilen)

*97 Honda CR250 SOLGT

*86 Mitsubishi Lancer GLX, rusta bort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RING taxisentralen og lov ut dusøren på 3000 der. Kjenner en som ble frastjålet en nyere mb280 for noen år siden. Han ringte taxisentralen og lovte ut dusør på 5000, bilen ble funnet dagen etter. :)

Du skulle ha ringt med en gang du fikk tipset om det, men du taper ingenting på å ringe nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider