Gå til innhold

GrÅ Golf 2 Gti StjÅlet PÅ Ugla Trondheim

Ranger emnet

T16REX

Anbefalte innlegg

Enig i det somn noen skrev tidligere, ring bomveiselskapene å spør om de har registrert noen passeringer på denne bilen.

Bilen til onkelen min ble stjålet å de snakket med bomveiselskapet den var blitt fotografert på vei inn i oslo, ble stjålet i sandefjord.

Samme kan være med din, er ikke bestandig snutn er like flinke eller har tid til å følge slike spor, og da kan det være litt morsomt å slenge noe sånt i bordet hos de, spesielt hvis det ikke er mer enn 1-2 døgn siden passeringen.

Noe må jo bomveiselskapene gjøre også, kan ikke bare sitte på rævva...

Sett opp store bilder med savnet plakat eller noe sånt på busstasjoner, tog stasjoner, taxi, kjøpesenter etc... kansje det dukker opp noe...

Håper bilen kommer tilbake, har flere øyne på utkikk her i Larvik... dukker den opp tauer jeg den inn:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk skal du ha. Men nå har jeg rett og slett gitt opp troen på å få den tilbake. Blir altfor slitsomt å gå rundt å se etter den rundt hvert et hjørne.

Blir nesten som en besettelse etter hvert. Nei. Nå skal jeg se om jeg finner en ny golf jeg skal spare opp til. 2'er golf skal jeg ha meg uansett. ;)

Audi A6 2.6 V6

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt at slike ting skal skje... men uansett, vi prøver å holde liv i tråden en stund til... NOEN må ha sett noe, hørt noe/ hørt rykte om at noen har sett noe... et eller annet...

91 volvo 740

72 vw boble[go biln]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er ganske sikker på at NOEN som henger på forumet vet et eller annet. Noen som kanskje kan ha mistanke om hvem som kan ha gjort det, eller hvor den kanskje befinner seg... Om det da skal være noen som vet noe, si det til meg på PM, så vedkommende ikke dumper bilen, eller flytter den til et annet sted. :)

Audi A6 2.6 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har du mast noe mer på purken? hørt om den er kjørt gjennom bomring eller noe sånt? Hvis du har lite å finne på så kan du jo ta med deg dokumentasjon på at du eier bilen å tråle gjennom alle parkeringshus/plasser med overvåkningskameraer... fra den dagen/ dagene etter den ble stjålet... Kansje du er heldig? Ville kansje tatt en ringerunde til falken, viking, naf osv igjen, kansje noen har sett noe... på tide å friske opp minnet til taxi sjåførene kansje? Prøve å holde liv i dette slik at den ikke glemmes:) Tenk på hvor glad du blir når du får den tilbake:) Som sagt tidligere, noen vet NOE, legg ut på forumet på SOL, og andre gratis forumer... kansje gå til steget å rykke inn annonse i VG/dagbladet? Må mase litt:)

Forstår at du er lei å føler for å gi opp, men ikke gi deg så lett...

Forresten har du etterlyst den på VACN forumet?

Få de som har tatt den til å føle seg utrygge... Plag de... De skal ikke slippe unna..

91 volvo 740

72 vw boble[go biln]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med taxisentralene flere ganger. Har også vært innom de som tauer inn biler her i Trondheim et par ganger etter de første gangene jeg var innom. Politiet har jeg ikke mast på, for jeg ser ikke poenget. Det de legger ressurser i er å gi folk bøter for å drikke en øl på gata osv. (Mitt syn på dem.) Annonse i VG eller dagbladet som faktisk blir sett har jeg desverre ikke råd til. For den prisen kunne jeg kjøpt meg en meget pen golf. ;) Anngende bomselskapene, så tror jeg ikke det gjør noen nytte for seg. Ja, la oss si den er passert i Oslo F.eks. Sier meg ikke noe mer om den har blitt det, annet enn at det blir vanskeligere for meg å finne den. Jeg har mye mer tro på at noen som har sett denne tråden vet noe. Biltyv-miljøet her i Trondheim kan ikke akkurat være så stort. Er sikker på at noen her vet om noen som bor i området bilen ble tatt som er suspekte, men gidder ikke si ifra.

|Hvis du vet hvor bilen min er, eller vet hvem som gjorde det, ikke la han slippe unna. Å stjele en sjokolade på rema er en ting, men. En annen manns kjøretøy blir litt vel drøyt i mine øyne. Hvorfor i all verden skal en annen jævel få ta bilen min, som jeg gikk å drømte om lenge? Den er min! Ikke hans/deres. Ikke nok med at jeg egentlig ikke hadde råd til den, den var også min første bil. Nå kan jeg ikke lenger dra å besøke folk som jeg gjorde før, og ta svippturer rundt om kring som det passer meg før jeg får råd til en ny bil. Tro meg. Er ikke akkurat lett å spare til en ny bil når man er pizzasjåffis.

Det eneste jeg har håp om nå, er at noen har såppass samvittighet i kroppen til å gi lyd fra seg om de vet noe, eller har hørt noe, eller sett noe, eller rett og slett mistenker noe.

Audi A6 2.6 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder øynene oppe jeg også :) tyveri er noe av det verste jeg vet! har reg nr, navn og tlf nr lagret på mobilen min om noe skulle dukke opp ;) regner med det var ditt tlf nr som sto i den autodb annonsen ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Dynacore. :) Vi må ta en rånetur sammen når jeg får i meg en ny golf. :) Er litt fasinert av den værsting A4'en din ^^

Hehe. Du må finne godgolfen din først du;)

Ellers så får du jobbe masse overtid, og kjøp deg en ny:)

Men selvfølgelig så håper alle du finner den igjen om ikke annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jeg den ikke, blir det en godt trimmet turbogolf. :) en som tåler og bli kjørt. ;D

Og for den som vurderer å stikke av med min neste bil. Trackingdevice er det første som blir kjøpt.

Audi A6 2.6 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. 917 38 272. Bare ikke misbruk nr. folkens. Vil ikke bytte. :P

Jeg har på meg trang neglisje, så har jeg sprettrompe :jerkoff: :lol:

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider